Resident Evil is voor mij door een stille gang wandelen, hopend dat er geen zombie uit de kast komt gestormd. Om de zombie heenrennen omdat je beter je ammo nu kunt bewaren, kortom Survival horror.
R2-2D":fgea5l3s said:Resident Evil is voor mij door een stille gang wandelen, hopend dat er geen zombie uit de kast komt gestormd. Om de zombie heenrennen omdat je beter je ammo nu kunt bewaren, kortom Survival horror.
Dit had deel 4 ook al niet meer , en is voor mij het beste deel tot nu toe.
Capcom heeft ook al gemeld dat de besturing nog enigzins aangepast ging worden , zodat je kon rennen en schieten tegelijk. Ik heb er het volste vertrouwen in.
Baki":2zue6z70 said:Ik heb de demo gespeeld en vond de controls echt ruk. Ik vind de schietbesturing te traag voor de snelheid van de game. De zombies, etc allemaal vet maar de controls verneuken het voor mij persoonlijk echt hard. Ga de game dan ook zeker niet halen.