Sp33dFr34k
1CC Aspirant
Ah, het is toch gelukt, mooi man!
goatboy":2xuwfibg said:Altijd handig om zulke kennis in huis te hebben met dit soort ellende. Tof dat ie weer draait. Welke game draait er op de BC trouwens? Kan er maar niet opkomen.
DLX":2gp5u8pc said:Zo zie je maar weer; alles wat van Microsoft komt of er mee te maken heeft is goed![]()
Cageman":1pvf9ey5 said:Ga ik zeker een keer naar kijken, Ratson.
MVS is trouwens wel een pain in the ass om te repareren. Supercomplex, relatief moderne hardware met een boel custom chips. Kost meestal heel veel tijd om ook maar iets te vinden dat wijst naar een mogelijke oorzaak. De Z80 error is vrij generiek, maar ligt meestal in het geluidscircuit. Afhankelijk van hoe de consolization is gedaan (wel of niet de 5V regelaar verwijderd van het mobo) kan het óf daaraan liggen, of aan de Z80 zelf.