What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Repair Log

Ik hoop dat je het bordje van Ratson nog tijdig van een dood kan redden, die snakte naar een ingreep :D

Hopelijk lukt het onze PCB Dokter wederom een leven te redden. Stay tuned, volgende week meer op nozomi.nl
 
jiggymf":2wj1odxa said:
Ik hoop dat je het bordje van Ratson nog tijdig van een dood kan redden, die snakte naar een ingreep :D

Hopelijk lukt het onze PCB Dokter wederom een leven te redden. Stay tuned, volgende week meer op nozomi.nl

Ja? Is het echt zo nijpend?

Moet ik met een soldeerbout in de aanslag in de auto springen, Ratson? ;-) Moeten we wel ff heel snel een batterij regelen 8)
 
Ik weet dat het board 2 jaar niet heeft aangestaan voor ik hem kreeg.
Maar alles komt goed, heb er alle vertrouwen in.
 
Prisoners Of War (SNK) voor ElPancho. Gelukkig een simpel probleem; kortsluiting aan de onderkant van de PCB door te ver uitstekende pootjes van allerlei componenten. Daarnaast nog een aantal versleten condensatoren vervangen.

Wat (bewogen ;-)) foto's:
Self test:
dscf0637o.jpg


Titel:
dscf0639m.jpg


Demo:
dscf0638j.jpg


PCB ook even in testmode opgestart; alles o.k.
 
:shock:

Hoe je het doet, geen idee maar ben er erg :D mee!
En zo snel ook, je heb zat klus als ik het zo lees, top notch man.
 
ElPancho":29iguxwh said:
:shock:

Hoe je het doet, geen idee maar ben er erg :D mee!
En zo snel ook, je heb zat klus als ik het zo lees, top notch man.

Geen dank :-) Jaa, er ligt hier genoeg! Als er iets binnenkomt kijk ik eerst even snel of het een moeilijk of eenvoudig probleem is. POW was al snel duidelijk, dus dan piept dat er even tussendoor :-)
 
Ratson":39cpy3s8 said:
Hi Arjen,
Heb een dringende vraag.
Ik heb een black all in one cps2 board(a+b in een)
Hier moet zsm een nieuwe batterij in

En die is alvast binnen :-)

dscf0640v.jpg
 
Heheheh. Nee, hoor.

Batterij in de CPS2 heb ik vanavond vervangen. Ging soepel; game draait nog steeds goed :-) Was een klein beetje spannend, omdat bij die all-in-one bordjes de batterij moet worden vervangen terwijl de PCB aan staat. Rustige bewegingen, dus :-)

Pics volgen nog. Heb even geen goed snoertje bij de hand voor mijn camera.

NeoGeo Pocket Color frontlight projectje is onderweg, maar de cMVS van ruderudie krijgt nu even prioriteit boven alles; die ligt hier al veel te lang ;-)
 
Geen probleem en als die ngpc mod klaar is na de cmvs van Rudie en evt. andere klusjes heb ik ook nog een cmvs met problemen.
We houden je wel bezig in de winter :D
 
Een Work In Progress; PCB van goatboy. Dit ding was helemaal dood, maar begint nu weer ergens op te lijken.

dscf0662g.jpg
 
Cageman":1tn86jzs said:
Een Work In Progress; PCB van goatboy onderweg naar een nieuw leven. Dit ding was helemaal dood, maar begint nu weer ergens op te lijken.

dscf0662g.jpg

Klopt, Deze PCB was DOA maar had wel de juiste voltages. Wow! Ben onder de indruk. :o Wat heb je gedaan om beeld te krijgen trouwens?
 
Back
Top