Ik zal dit topic maar gebruiken als 'log' voor de klusjes die ik doe. Misschien leuk als iemand een reparatie heeft gedaan om dat hier te posten!
Net afgerond: Nintendo 64 RGB Mod voor DLX.
Eerst een RGB boostertje in elkaar gezet:
Bij de meeste mods wordt deze in de SCART plug gezet. Ik vond het logischer om hem IN de N64 in te bouwen:
N64 van binnen. Bedrading zichtbaar op eerste foto bij AV plug ;-)
Boostertje erin:
Daarna RGB kabel aangepast, en draaien maar. Foto's doen kwaliteit geen recht. Je kun nu echt de individuele pixels zien, en beeld is strak en helder:
Net afgerond: Nintendo 64 RGB Mod voor DLX.
Eerst een RGB boostertje in elkaar gezet:
Bij de meeste mods wordt deze in de SCART plug gezet. Ik vond het logischer om hem IN de N64 in te bouwen:
N64 van binnen. Bedrading zichtbaar op eerste foto bij AV plug ;-)
Boostertje erin:
Daarna RGB kabel aangepast, en draaien maar. Foto's doen kwaliteit geen recht. Je kun nu echt de individuele pixels zien, en beeld is strak en helder: