What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Real Life Buy & Sell bij NGC meeting dd 15-12

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Wil even posten wat ik te koop heb om interesse te checken, zodat ik morgen niet voor niets allemaal shizzle meesjouw.

Met zekerheid te koop:
- SLG 3000 met case
- Sync Strike met case
- CGA / EGA to VGA scaler (de bekende chinese scaler, ook gevoerd door Arcadeforge)
- Viletim's RGB scart 2 Jamma adapter, prachtig device (maar niet meer nodig). Voor meer info, zie SHMUPs.com, sectie hardware
- Star Wars Darth Vader Pachinko, met ongeveer 700 kogeltjes
- 2 draadloze Wavebird Gamecube controllers
- NeoGeo CD console, met een paar games (zie ook verkooptopic elders)
- Fullsize Upright HotD arcade cabinet, in zeer mooie staat, met extra side art set
- 28" VGA CRT monitor met chassis, prachtig beeld, in open rechthoekig aluminium frame (dus makkelijk hori en verti te plaatsen)
- NAC Marqueehouder, gemaakt door FrancoB (geloof ik) van AO
- 2 x 19" VGA CRT monitor, met chassis, zonder frame, maar ideaal voor in een Mame cab


Misschien te koop (hangt o.a. van een goed bod af):
- Sonic Live Pachislo, met een paar tokens
- Arcade bankje (voor 2 personen), zwarte 'kunstleer' bekleding met chromen onderstel, inclusief rugleuning (overblijfsel van Insert Coin '09. Man, dat was ook een prachtige happening)


Het kleine spul neem ik morgen zo wie zo mee, maar het grotere spul alleen als er interesse is.
 
:shock: gute Sachen zum Weihnachtsverkauf . :lol:
was soll der Sonic Slot kosten ?
 
ckong":1c6idqxh said:
Wil even posten wat ik te koop heb om interesse te checken, zodat ik morgen niet voor niets allemaal shizzle meesjouw.

Met zekerheid te koop:
- SLG 3000 met case
- Sync Strike met case
- CGA / EGA to VGA scaler (de bekende chinese scaler, ook gevoerd door Arcadeforge)
- Viletim's RGB scart 2 Jamma adapter, prachtig device (maar niet meer nodig). Voor meer info, zie SHMUPs.com, sectie hardware
- Star Wars Darth Vader Pachinko, met ongeveer 700 kogeltjes
- 2 draadloze Wavebird Gamecube controllers
- NeoGeo CD console, met een paar games (zie ook verkooptopic elders)
- Fullsize Upright HotD arcade cabinet, in zeer mooie staat, met extra side art set
- 28" VGA CRT monitor met chassis, prachtig beeld, in open rechthoekig aluminium frame (dus makkelijk hori en verti te plaatsen)
- NAC Marqueehouder, gemaakt door FrancoB (geloof ik) van AO
- 2 x 19" VGA CRT monitor, met chassis, zonder frame, maar ideaal voor in een Mame cab


Misschien te koop (hangt o.a. van een goed bod af):
- Sonic Live Pachislo, met een paar tokens
- Arcade bankje (voor 2 personen), zwarte 'kunstleer' bekleding met chromen onderstel, inclusief rugleuning (overblijfsel van Insert Coin '09. Man, dat was ook een prachtige happening)


Het kleine spul neem ik morgen zo wie zo mee, maar het grotere spul alleen als er interesse is.

Goed idee Eric! ik post hier vanaaf ook een lijstje!

Btw mijn zwrate arcade bankje komt ook mee maar is sold to the NGC already! Kunnen we morgen al lekker op zitten dus :lol:
 
Mocht je het 28" vga scherm niet verkopen heb ik evt wel intresse (ligt ook aan de prijs natuutrlijk.
Ik ben er alleen de 15e niet bij jammergenoeg
 
Nou ik kan alles wel gaan opschrijven, maar ik zal een heleboel shizzle hebben, van Arcadeboarden tot consolespul en alles daartussen. Neem vooral genoeg geld mee hehe. Als je parts nodig hebt is dit de dag, ook natuurlijk voor speciale prijzen ;)
 
Ik heb ook nog wat stuff voor weinig bij me.

@ckong: had je mijn betaling van de 60-1 enclosure ontvangen?
 
Wat nemen we morgen mee (naast een goed humeur en veel zin) voor de trunksale:

Neo Geo AES (alles JAP)
- SVC Chaos;
- Real Bout Fatal Fury Special;
- World Heroes 2 Jet;
- Fatal Fury 1;
- 3 Count Bout.

Naomi ROM - Giga Wing 2

Capcom CPS 2 - Vampire Hunter - Darkstalker's Revenge (A board only)

Various arcade shizzle
- Black arcade bench (i.p. dus gereserveerd);
- 6 x Sanwa buttons red / 6 x Sanwa buttons blue (NNC Orochi) + balltops;
- SLG 3000 new met zwarte behuizing.

Overig
- Afstandbestuurbare Mario met Famicom controller bediening (Banpresto, in doos JAP);
- Hanafuda cards President (Nintendo);
- 2x Neo Geo Pad (1 zgan en 1 met slecht werkende dipswitch onder);
- SF 3 OST.

Zie ook mijn verkooptopic voor fotoos van sommige spullekes, in het echt zijn ze mooier :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
Trailblazer":29j45vid said:
Neo Geo AES
- SVC Chaos;

Dan ben ik morgen dus mooi de Sjaak. Als je de arcade binnen loopt morgen weet je ook gelijk waarom.
 
Back
Top