What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Ratson's uitverkoop: Alles moet weg!!!

Status
Not open for further replies.

Ratson

Bullet Dodger
3DS XL carry case. Pc engine controller print.
Prijs: 15,-
DSC_0066_zpserrjaqrq.jpg

360 Cave shooters
Akai Katana, , Deathsmiles dlx, Mushi Himesama Futari platinum
Prijs: €35,-
452600d8-ef7e-4935-9bf9-b04669629ae5_zps5936c2ef.jpg
DSC_0185_zps4jfsymck.jpg

Ferrari Cavallino T350 koptelefoon: Geen originele Ferrari kabels, geen doos. Zit wel een kabeltje bij waar een normale koptelefoon plug in kan. Op de foto staat wat je krijgt :) (weed vloe en sleutels niet uiteraard)
€70,-
DSC_0116_zps8fmjtjmp.jpg

Pop 'n Bounce originele full matching mvs kit.
Prijs: TRADED!

Joystick set: 2xSeimitsu ls-32
prijs: €25,- voor de set.
DSC_0187_zpsqnptygob.jpg
DSC_0186_zps6y7slnes.jpg
 
Jinxz":lq0vkupv said:
Ik kijk met bewondering naar die Videopac game. Gaaf ding!

Ja bizar mooi setje voor zo'n eenvoudige console. Moet denk ik best een anticlimax zijn als je na het zien van de art en het board, de graphics van de game ziet :D
 
Jinxz":ynkain1w said:
Ratson":ynkain1w said:
Ferrari koptelefoon toegevoegd

NEEEEEEE ik zit al een tijd te twijfelen om deze te kopen.. Je maakt het moeilijk!

Je kan me altijd een bod pm'en. Heb bij de retro experience ook een leuke deal van jou gehad.
Desnoods goodies die ik bij je in bestelling heb plus cash?
 
Up, prijzen bespreekbaar.
Heb eventueel interesse om gedeeltelijk te ruilen tegen japanse pc engine games(hu-card)
 
Da Dude":22dfbnz6 said:
Gewoon kopen Jinxz, maak ik mijn geld vast over hahahaha. geld moet rollen, niet potten
Je hebt wel gelijk, geld moet rollen! Maar ik zit ook ff met wat rekeningen waar ik nog niet overheen kan kijken...
Ik moet ff wachten helaas.
 
Jinxz":4p0nkkrg said:
Da Dude":4p0nkkrg said:
Gewoon kopen Jinxz, maak ik mijn geld vast over hahahaha. geld moet rollen, niet potten
Je hebt wel gelijk, geld moet rollen! Maar ik zit ook ff met wat rekeningen waar ik nog niet overheen kan kijken...
Ik moet ff wachten helaas.

Pm :)
 
Ngpc tasje en batterijlader zijn verkocht.
Beide ngpc's los van elkaar te koop.
Prijs aangepast. Me een bod per pm doen mag altijd.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top