Ja ik weet het, zeer nutteloos, maar ik ben in een creatieve bui :roll:
Afgelopen week op de bekende schaal gestaan, ongeveer 95 kg schoon aan de haak. Ik ben trouwens 1.85. Zou het liefst nog 7.5 kg erbij willen ivb met het magische 3 getallen nummer, maar dat moet nog enkele jaren wachten...in de zomer wordt het weer aftrainen :twisted:
Afgelopen week op de bekende schaal gestaan, ongeveer 95 kg schoon aan de haak. Ik ben trouwens 1.85. Zou het liefst nog 7.5 kg erbij willen ivb met het magische 3 getallen nummer, maar dat moet nog enkele jaren wachten...in de zomer wordt het weer aftrainen :twisted: