What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Rallyrijder Colin McRae (39) overleden

Ken

High Score Hunter
Reaction score
0
Voormalig wereldkampioen rallyracen Colin McRae is overleden bij een helikopterongeluk. McRae zat, samen met zijn eveneens bij het ongeluk omgekomen zoon, in een helikopter in de buurt van het huis van de familie McRae toen deze neerstortte en opging in vlammen.

McRaes woordvoerder zegt dat de rallyrijder de helikopter zelf bestuurde. Buiten zijn zoon Johnny waren er ook nog een andere volwassene en kind aan boord, deze stierven eveneens. McRaes vrouw en dochter waren niet aan boord.

:cry: :cry: :cry:

Ik las het vanochtend ook op teletekst...zeer TRIEST..
Wist alleen niet dat ook nog eens zijn zoon omgekomen is. Dat maakt het geheel nog triester.... :cry:

RIP Colin.

Richard Burns was ook al vroeg overleden, toch vreemd het lijkt wel of rallyrijders 'sneller gaan' dan f1 rijders.

Maar iig RIP Colin

RIP Colin & zoontje

Ik wist het pas een dag later schrok best wel ookal ben ik geen fanatiek rally aanhanger. Zo zie je maar weer een ongeluk zit in een heel klein hoekje.

DAY":kw9u9iqt said:
Richard Burns was ook al vroeg overleden, toch vreemd het lijkt wel of rallyrijders 'sneller gaan' dan f1 rijders.

Maar iig RIP Colin

En beide niet eens door de gevaarlijke sport die ze beoefenen.

Back