Ken
High Score Hunter
Vanavond Vegas 2 aangeknald. Had niet erg hoge verwachtingen, maar wat ik nu heb gespeeld is echt ondermaats. Ik ga het vooral wel vergelijken met Call of Duty 4 en hoe meer je Vegas 2 zult spelen, hoe meer je COD4 zult waarderen. Slome gameplay (ligt niet aan manier van game, is gewoon niet goed uitgewerkt) met handeling van een oude oma en graphics van 3 jaar geleden. Doe jezelf een lol en laat deze game aan je voorbij gaan, knal vrolijk COD 4 in je 360 en wacht op een normale release.
Jammer.
Jammer.