A
Anonymous
Guest
Ik hoor steeds dat het een groot probleem is in Japan, maargoed verder weet ik er niet veel van en lijkt het overal aan de orde te zijn.
Hier zag ik alleen wel iets wat aangeeft dat Japanners vaak nog wat racistischer zijn en er voor uitkomen doormiddel van zulke voorbeelden.
http://www.debito.org/roguesgallery.html
Ooit zoiets tegen gekomen Ken? Heb die site trouwens niet helemaal doorgelezen.
Hier zag ik alleen wel iets wat aangeeft dat Japanners vaak nog wat racistischer zijn en er voor uitkomen doormiddel van zulke voorbeelden.
http://www.debito.org/roguesgallery.html
Ooit zoiets tegen gekomen Ken? Heb die site trouwens niet helemaal doorgelezen.

