A
Anonymous
Guest
De gene die het weet krijgt eeuwige roem!
Hahaha LOL, nee.. maar goed plan!ruderudie":33926b4f said:zoepa-gun bouwen? Anders waarschijnlijk een vuurwerkbom met c4 voor oudjaar?
ElPancho":cit82eki said:Antfarm zoals Chriet Titulaer het aangepakt zou hebben
ElPancho":gm6p88j1 said:Was ook meer om de regel "onno mag nooit meer raden" te overtreden.dan een echte poging.
Psykick":3sim2il6 said:Een PC of Console in een cab bouwen, waarbij je het signaal gaat downscalen, scanlines eroverheen en de controls via die pad pcb laat lopen? Iets in die richting vermoed ik![]()
NaomiFreakster":37otyu27 said:Psykick":37otyu27 said:Een PC of Console in een cab bouwen, waarbij je het signaal gaat downscalen, scanlines eroverheen en de controls via die pad pcb laat lopen? Iets in die richting vermoed ik![]()
Godver! Is niet eerlijk, jij had al eeuwige roem!
Hyperspin pc in Naomi cab
Psykick":2n16ybja said:NaomiFreakster":2n16ybja said:Psykick":2n16ybja said:Een PC of Console in een cab bouwen, waarbij je het signaal gaat downscalen, scanlines eroverheen en de controls via die pad pcb laat lopen? Iets in die richting vermoed ik![]()
Godver! Is niet eerlijk, jij had al eeuwige roem!
Hyperspin pc in Naomi cab
:mrgreen:
Wel een zeer cool project iig en ik zou zeggen blijf lekker de vorderingen posten, daar zijn we hier gek op en gebeurd de laatste tijd veel te weinig. Als je ergens blijft haken hoor ik het wel, maar ik vermoed dat jij dat niet nodig zal hebben!
Beatmaster-P":27nor869 said:En die Naomi is in topstaat btw!
Nee het is idd geen rocket scienceflay":mfad6dc3 said:Ik ben een tijdje terug ook begonnen aan een Hyperspin pc. Moeilijk is het niet, het vraagt enkel veel download als je alle toeters en bellen wilt.