What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Ra ra wat ik ga doen...

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
jvs-pac.jpg


De gene die het weet krijgt eeuwige roem! :P
 
Stick voor consoles met lcd scherm ondersteuning
 
Was ook meer om de regel "onno mag nooit meer raden" te overtreden. :-) dan een echte poging.
 
zoepa-gun bouwen? Anders waarschijnlijk een vuurwerkbom met c4 voor oudjaar?
 
Antfarm zoals Chriet Titulaer het aangepakt zou hebben
 
ruderudie":33926b4f said:
zoepa-gun bouwen? Anders waarschijnlijk een vuurwerkbom met c4 voor oudjaar?
Hahaha LOL, nee.. maar goed plan!
 
Een PC of Console in een cab bouwen, waarbij je het signaal gaat downscalen, scanlines eroverheen en de controls via die pad pcb laat lopen? Iets in die richting vermoed ik ;)
 
ElPancho":gm6p88j1 said:
Was ook meer om de regel "onno mag nooit meer raden" te overtreden. :-) dan een echte poging.

:mrgreen:
 
Psykick":3sim2il6 said:
Een PC of Console in een cab bouwen, waarbij je het signaal gaat downscalen, scanlines eroverheen en de controls via die pad pcb laat lopen? Iets in die richting vermoed ik ;)

Godver! Is niet eerlijk, jij had al eeuwige roem!

Hyperspin pc in Naomi cab
 
NaomiFreakster":37otyu27 said:
Psykick":37otyu27 said:
Een PC of Console in een cab bouwen, waarbij je het signaal gaat downscalen, scanlines eroverheen en de controls via die pad pcb laat lopen? Iets in die richting vermoed ik ;)

Godver! Is niet eerlijk, jij had al eeuwige roem!

Hyperspin pc in Naomi cab

:mrgreen:

Wel een zeer cool project iig en ik zou zeggen blijf lekker de vorderingen posten, daar zijn we hier gek op en gebeurd de laatste tijd veel te weinig. Als je ergens blijft haken hoor ik het wel, maar ik vermoed dat jij dat niet nodig zal hebben!
 
Mee eens! Altijd leuk om voortgang in projectjes te lezen :-)
 
Psykick":2n16ybja said:
NaomiFreakster":2n16ybja said:
Psykick":2n16ybja said:
Een PC of Console in een cab bouwen, waarbij je het signaal gaat downscalen, scanlines eroverheen en de controls via die pad pcb laat lopen? Iets in die richting vermoed ik ;)

Godver! Is niet eerlijk, jij had al eeuwige roem!

Hyperspin pc in Naomi cab

:mrgreen:

Wel een zeer cool project iig en ik zou zeggen blijf lekker de vorderingen posten, daar zijn we hier gek op en gebeurd de laatste tijd veel te weinig. Als je ergens blijft haken hoor ik het wel, maar ik vermoed dat jij dat niet nodig zal hebben!

Ja, ik moet nog effe de juiste spullen kopen en dan ga ik aan de slag, eerst es effe proberen met een LCD, ben wel benieuwd hoe het eruit ziet met scanlines en 15K naar 31k upscaler, mocht ik het niks vinden dan komt er een tri sync CRT in de kast.

Mocht ik vastzitten zal ik je zeker om raad vragen, thanks Has!

Ik vergeet altijd foto's te maken lol, ik ga deze keer wat beter mijn best doen :lol:
 
Ik ben een tijdje terug ook begonnen aan een Hyperspin pc. Moeilijk is het niet, het vraagt enkel veel download als je alle toeters en bellen wilt.
 
flay":mfad6dc3 said:
Ik ben een tijdje terug ook begonnen aan een Hyperspin pc. Moeilijk is het niet, het vraagt enkel veel download als je alle toeters en bellen wilt.
Nee het is idd geen rocket science :)

Moet nog wel effe goed uitzoeken welk OS ik het allemaal ga draaien.. denk XP 64
 
Ik gebruik momenteel windows 7...
 
Back
Top