What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

PVM: welke speakers zijn goed om te gebruiken?

Oldschool

Candy Cab Regular
Ik heb een PVM 2130QM, maar geen pc speakers etc. welke zou ik het best kunnen gebruiken en heb ik een externe amp nodig?
 
Protip: Jamma pcb max 8 ohm impendance op de speaker :)
(Dus geen 1000 watt JBL ofzo er aan hangen.)
 
hier een foto van de speakers die erbij horen.
PVMspeakers.JPG
 
Dank allemaal, maar nog steeds geen fatsoenlijke weten te vinden! Iemand een idee waar ik de originele kan krijgen of iig 8 OHM speakers die hierop gaan? De meeste op marktplaats hebben 6 OHM zie ik.
 
I am in the same case. I got a nice sony pvm 20L4 to plug a neo geo and a megadrive.
Any suggestion on the speakers? Simple pc speakers? Or something better?
 
antwoord: de beste stereo speakers.
liever een of ander cheap sony setje dan pc speaker meuk.
 
Als ik Sony speakers van 8 ohm, 30watt NOM, 60watt DIN hierop aansluit, geen kaboem? Moet ik nu enkel op de impedantie van 8 ohm letten of het wattage?
 
Zo lang je het geluid niet hard zet kan je alle speakers erop aansluiten.
Verder is 4ohm moeilijker voor de versterker dan 8ohm, bij 4 ohm wordt hij heter.
En het is veiliger om zwakke speakers (qua wattage) op een sterke versterker aan te sluiten dan andersom.
http://sound.westhost.com/bi-amp-p1.htm
 
Back
Top