What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Puberale gaming middenstand is de main doelgroep

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Het mag van mij wel, maar ik vind de 360 niks. maarja ze geilde op de Xbox vanwege de mooie graphics :roll: en vinden de PS2 daardoor niks.... En dan is het straks omgekeerd en dan boeit het ze ineenkeer niets meer. En dan zeg ik dit en dan zeggen ze "Dus...." En dan ben ik ineenkeer gedist :shock:. En zo gaan die (kuche leuke kuche) discussie's dan.

naja nu ben ik weer aan het praten over mijn ergernissen, en zoals Mano als zei"het is hier niet de Tina", maar ik denk dat ik het zo wel heb uitgelegd.
 
PU slang: " het slaat als een slappe lul op een slagroomtaart"
 
Sam, wat is nu eigelijk je punt man.

Je loopt wel een hoop te zevenzeiken over dissen, blaten en hardcore, maar je maakt geen standpunt behalve van wat je vindt.

Geef eens argumenten of facts waarom je wat vindt, beredeneer het nu eens in goed lopende Nederlandse volzin.

En over het oneerlijke gedeelte in je eerdere posts......

pagot_calimero.jpg
 
GWAR":op8wcx55 said:
Sam, wat is nu eigelijk je punt man.

Je loopt wel een hoop te zevenzeiken over dissen, blaten en hardcore, maar je maakt geen standpunt behalve van wat je vindt.

Geef eens argumenten of facts waarom je wat vindt, beredeneer het nu eens in goed lopende Nederlandse volzin.

En over het oneerlijke gedeelte in je eerdere posts......

pagot_calimero.jpg

HAHAHAHAHAH!!! Die zullen ze waarschijnlijk niet eens kennen ahahah...
 
Gungrave":12zx0hee said:
DreamerNL":12zx0hee said:
Als je niet het begin en het zogenaamde gouden tijdperk hebt meegemaakt, kun je dat nooit en te nimmer inhalen.

De meeste gamers hier zijn uit het Commodore64/Amiga en NES tijdperk. Die wat hierbuiten vallen...leuk dat jullie ook in de retro bezig zijn, maar de schade inhalen kun je nooit. En om nu meteen te zeggen dat je de casual gamer verafschuwt...het zijn net jongeren zoals jullie waar ik me aan erger.

Kijk gewoon rustig rond hier ipv dit soort topics aan te maken.

Sorry hoor, maar kom op zeg. Bullshit!
Doe nou niet of je boven bijvoobeeld jongens als ik en Sam staat, dat sta je namelijk NIET. Ja, jij hebt dat tijdperk wel meegemaakt, en ja jij bent al heel lang bezig met de SNES. Wij hebben dat niet, maar ga alsjeblieft niet zeggen dat het niet in te halen is en dat we maar moeten gaan toekijken.. Sorry hoor, maar dat is echt pure onzin.

Dat heb je jammer genoeg mis. Trouwens, die sig van je schreeuwt alleen al PS2 generatie. Niet dat daar wat mis mee is, maar dat hoort gewoon niet thuis hier.

Je kunt het ook niet inhalen. En met toekijken bedoel ik dat jullie 2 niet van die topics zoals sam al heeft gedaan gaan maken. Dat slaat werkelijk nergens op.

Dat is precies hetzelfde wanneer een leek iets aan een expert gaat uitleggen op zijn vakgebied, waar de ene geen stront van afweet, dat komt net zo stom over.
 
DreamerNL":1o7wbh90 said:
Gungrave":1o7wbh90 said:
DreamerNL":1o7wbh90 said:
Als je niet het begin en het zogenaamde gouden tijdperk hebt meegemaakt, kun je dat nooit en te nimmer inhalen.

De meeste gamers hier zijn uit het Commodore64/Amiga en NES tijdperk. Die wat hierbuiten vallen...leuk dat jullie ook in de retro bezig zijn, maar de schade inhalen kun je nooit. En om nu meteen te zeggen dat je de casual gamer verafschuwt...het zijn net jongeren zoals jullie waar ik me aan erger.

Kijk gewoon rustig rond hier ipv dit soort topics aan te maken.

Sorry hoor, maar kom op zeg. Bullshit!
Doe nou niet of je boven bijvoobeeld jongens als ik en Sam staat, dat sta je namelijk NIET. Ja, jij hebt dat tijdperk wel meegemaakt, en ja jij bent al heel lang bezig met de SNES. Wij hebben dat niet, maar ga alsjeblieft niet zeggen dat het niet in te halen is en dat we maar moeten gaan toekijken.. Sorry hoor, maar dat is echt pure onzin.

Dat heb je jammer genoeg mis. Trouwens, die sig van je schreeuwt alleen al PS2 generatie. Niet dat daar wat mis mee is, maar dat hoort gewoon niet thuis hier.

Je kunt het ook niet inhalen. En met toekijken bedoel ik dat jullie 2 niet van die topics zoals sam al heeft gedaan gaan maken. Dat slaat werkelijk nergens op.

Dat is precies hetzelfde wanneer een leek iets aan een expert gaat uitleggen op zijn vakgebied, waar de ene geen stront van afweet, dat komt net zo stom over.


Dat PS2 hier niet thuis hoort ben ik niet met je eens. Het is een videogames topic.
Net zoals er een back to the Old School en een Arcade topic is.

Maar laten we, zoals ik in mijn eerste post in dit "geweldige" topic al aangaf, geen eindloze zinloze discussies beginnen die schreeuwen om een LOCK.
 
DreamerNL":2t8zzqva said:
Gungrave":2t8zzqva said:
DreamerNL":2t8zzqva said:
Als je niet het begin en het zogenaamde gouden tijdperk hebt meegemaakt, kun je dat nooit en te nimmer inhalen.

De meeste gamers hier zijn uit het Commodore64/Amiga en NES tijdperk. Die wat hierbuiten vallen...leuk dat jullie ook in de retro bezig zijn, maar de schade inhalen kun je nooit. En om nu meteen te zeggen dat je de casual gamer verafschuwt...het zijn net jongeren zoals jullie waar ik me aan erger.

Kijk gewoon rustig rond hier ipv dit soort topics aan te maken.

Sorry hoor, maar kom op zeg. Bullshit!
Doe nou niet of je boven bijvoobeeld jongens als ik en Sam staat, dat sta je namelijk NIET. Ja, jij hebt dat tijdperk wel meegemaakt, en ja jij bent al heel lang bezig met de SNES. Wij hebben dat niet, maar ga alsjeblieft niet zeggen dat het niet in te halen is en dat we maar moeten gaan toekijken.. Sorry hoor, maar dat is echt pure onzin.

Dat heb je jammer genoeg mis. Trouwens, die sig van je schreeuwt alleen al PS2 generatie. Niet dat daar wat mis mee is, maar dat hoort gewoon niet thuis hier.

Je kunt het ook niet inhalen. En met toekijken bedoel ik dat jullie 2 niet van die topics zoals sam al heeft gedaan gaan maken. Dat slaat werkelijk nergens op.

Dat is precies hetzelfde wanneer een leek iets aan een expert gaat uitleggen op zijn vakgebied, waar de ene geen stront van afweet, dat komt net zo stom over.

Fuck off.. Najah als jullie het zo willen hebben; prima. Dan ben ik weg hier.. Jammer, ik vond het namelijk altijd erg leuk hier. En sorry, dat is Calimero, heb ik vroeger vaak genoeg gekeken.. Beetje zielig om jezelf zo op te gaan hemelen en je boven anderen te stellen, zoals ik, die misschien gewoon interesse hebben en ook willen genieten van dezelfde shit als die jij leuk vind.. Maarja, dan niet.
 
Die Calimero staat er omdat Sam alles zo oneerlijk vind ( en omdat ie gewoon goed is )
en als het voor iemand oneerlijk is.....begrijp je.

Ik stel me nergens boven en heb ook helemaal geen aanleiding gegeven om dat te beweren.

Zowel , show me.

Ik snap niet waar jij je nu ineens zo druk om maakt. Laat toch gaan man, dit topic was al bijna over voor ie geopend werd.
 
GWAR":n511nwrf said:
Die Calimero staat er omdat Sam alles zo oneerlijk vind ( en omdat ie gewoon goed is )
en als het voor iemand oneerlijk is.....begrijp je.

Ik stel me nergens boven en heb ook helemaal geen aanleiding gegeven om dat te beweren.

Zowel , show me.

Ik snap niet waar jij je nu ineens zo druk om maakt. Laat toch gaan man, dit topic was al bijna over voor ie geopend werd.

Jij hebt niks gedaan, jou beschuldig ik ook niet. Ik quote DreamerNL :)
Ik blijf toch, vind het hier te leuk ondanks deze irritante discussies, maarja... Het gaat erom dat niet alleen dit topic, maar gewoon dat sommige mensen zich verheven voelen boven anderen en dat stoort mij verschrikkelijk. 'Oh hij is 16? Oke, laat maar, noob, wegwezen, kent alleen PS2' < Daar word ik nou gestoord van..

Maar lock deze maar, het topic is denk ik al verpest en een echte discussie kan je het niet meer noemen..
 
Okay, maar je had het over Jullie, vandaar.

En ik denk dat je het voor iemand op probeerde te nemen, die eigenlijk geen punt maakt maar tot in het oneindige aan het klagen was / is.

Of baal je er stiekem een beetje van dat jij geen mooie Calimero van me gekregen hebt?
😉
 
GWAR":29bnohvt said:
Okay, maar je had het over Jullie, vandaar.

En ik denk dat je het voor iemand op probeerde te nemen, die eigenlijk geen punt maakt maar tot in het oneindige aan het klagen was / is.

Of baal je er stiekem een beetje van dat jij geen mooie Calimero van me gekregen hebt?
😉

*damn, he got me* :cry:

Ja sorry dat ik jullie zei, het was meer op één persoon gericht. Maar ik nam het niet echt op voor Sam, het was meer dat ik in discussie ging om de redenen die ik al eerder boemde. Maarja, no problem :)
 
Sjezus..... Dreamer NL, Ik mag volgens mij van jou niet eens retro console aanraken. Ja ik heb 1 topic geopend op eigen initiatief, dat is deze en ik word hier nu alleen maar afgezeken. Dat andere topic is na een vraag aan Ken op zijn aanvraag geopenend. Maarja jij vind het volgens mij niet goed dat ik vragen over de SNES/ SF vraag.

En DreamerNL kijk nou nog even dit topic na en dan bekijk je zelf even objectief, dan zul je ook wel zien dat dit topic niet veel kans had want jullie gaven het geen kans. Natuurlijk heeft het ook wel een gedeelte met mijzelf te maken, maar jullie(wees nou even eerlijk tegen jullie zelf) gaven het ook geen kans. En dan lees ik de reacties van Mildoe ,Baki en Akira (ik weet niet meer zo uit mijn hoofd welke namen allemaa, er waren er nog meerl) en met die reacties kun je ook gewoon een discussie starten maar met die reacties van jullie was het meer "zeik Sam af want hij heeft de SNES tijd niet meegemaakt en dus mag hij geen column schrijven". Daarom heb ik sommige reacties ookwel een beetje "pissed" geschreven.
Maar nu moeten jullie even nadenken over hoe jullie het forum willen, willen jullie dat jullie als een soort oude lui gaan praten over de tijden die jullie hebben meegemaakt en dat jullie dit hebben en dat hebben zonder enige inspraak van een jongere gamer (die minder weet maar hier toch veel van opsteekt), of het forum zoals het nu is waar ook jongere welkom zijn en misschien zonder afgezeiken te worden discussies kunnen beginnen ookal hebben ze minder verstand ervan als jullie?

DreamerNL het lijkt nu misschien alsof ik alle schuld op jou schuif maar dat is niet zo, alleen was het het beste duidelijk te maken door jou reacties.

Mijn Punt uit dat stukje: Ik vind het oneerlijk dat wij (geen mainstream/casual) gamers (je begrijpt toch wel wat voor gamer ik bedoel) niet de markt bepalen maar de casual gamers dat doen die der de ballen verstand van hebben. En dat bovenste stukje van mijn casual vrienden was ter verduidelijking wat ik bedoel met "puberale gaming middenstand".

Maar Ken doe hier maar een slotje op want deze discussie zal waarschijnlijk nooit een kans krijgen. (of jullie moet het nu heel anders gaan zien).
 
Sam":2ywp8fdo said:
Sjezus..... Dreamer NL, Ik mag volgens mij van jou niet eens retro console aanraken. Ja ik heb 1 topic geopend op eigen initiatief, dat is deze en ik word hier nu alleen maar afgezeken. Dat andere topic is na een vraag aan Ken op zijn aanvraag geopenend. Maarja jij vind het volgens mij niet goed dat ik vragen over de SNES/ SF vraag.

En DreamerNL kijk nou nog even dit topic na en dan bekijk je zelf even objectief, dan zul je ook wel zien dat dit topic niet veel kans had want jullie gaven het geen kans. Natuurlijk heeft het ook wel een gedeelte met mijzelf te maken, maar jullie(wees nou even eerlijk tegen jullie zelf) gaven het ook geen kans. En dan lees ik de reacties van Mildoe ,Baki en Akira (ik weet niet meer zo uit mijn hoofd welke namen allemaa, er waren er nog meerl) en met die reacties kun je ook gewoon een discussie starten maar met die reacties van jullie was het meer "zeik Sam af want hij heeft de SNES tijd niet meegemaakt en dus mag hij geen column schrijven". Daarom heb ik sommige reacties ookwel een beetje "pissed" geschreven.
Maar nu moeten jullie even nadenken over hoe jullie het forum willen, willen jullie dat jullie als een soort oude lui gaan praten over de tijden die jullie hebben meegemaakt en dat jullie dit hebben en dat hebben zonder enige inspraak van een jongere gamer (die minder weet maar hier toch veel van opsteekt), of het forum zoals het nu is waar ook jongere welkom zijn en misschien zonder afgezeiken te worden discussies kunnen beginnen ookal hebben ze minder verstand ervan als jullie?

DreamerNL het lijkt nu misschien alsof ik alle schuld op jou schuif maar dat is niet zo, alleen was het het beste duidelijk te maken door jou reacties.

Mijn Punt uit dat stukje: Ik vind het oneerlijk dat wij (geen mainstream/casual) gamers (je begrijpt toch wel wat voor gamer ik bedoel) niet de markt bepalen maar de casual gamers dat doen die der de ballen verstand van hebben. En dat bovenste stukje van mijn casual vrienden was ter verduidelijking wat ik bedoel met "puberale gaming middenstand".

Maar Ken doe hier maar een slotje op want deze discussie zal waarschijnlijk nooit een kans krijgen. (of jullie moet het nu heel anders gaan zien).

Jongen, je gaat je gang maar. Vertel wat je wilt zeggen, daar zijn we allemaal vrij in.
Hier gaat het ook niet om.

Als je een topic opent, check dan ff of er al een topic over is. Zoals ik in mijn eerste post al zei, stond er in een ander topic ook al genoeg over dezelfde brei als dit topic.
Maar dan nog.
Als je dan toch besluit om een topic te openen doe dit dan op een manier die wat meer aanspreekt i.p.v. gelijk te beginnen over dat je hier een hekel aan hebt , daar een hekel aan hebt etc. en doet alsof je alle wijsheid bezit.
Dan krijg je dus gelijk de wind van voren van sommigen, omdat je anderen daarmee irriteert.

Verder wordt er een aantal keer aan je gevraagd om het een en ander toe te lichten WAAROM JIJ dat dan vindt en kom je met verhalen waar geen touw aan vast te knopen is. Waarin je in twee zinnen geloof ik 4 keer En dan, En dan, gebruikt. Waar je het over casual gaming vrienden van je hebt waar niemand op zit te wachten en waarin alles zo'n beetje oneerlijk is.

Vervolgens krijg je replies, wat je dus ook wilt als je een topic opent, en dan respecteer je andere meningen niet. Want dan mag je volgens jezelf nix zeggen.

Maar dat alles gezegd te hebben heb je NOG geen antwoord gegeven op General Wong zijn vragen.

Dus bij deze, doe je best.
 
Sam":3iouu1x5 said:
Het mag van mij wel, maar ik vind de 360 niks. maarja ze geilde op de Xbox vanwege de mooie graphics :roll: en vinden de PS2 daardoor niks.... En dan is het straks omgekeerd en dan boeit het ze ineenkeer niets meer. En dan zeg ik dit en dan zeggen ze "Dus...." En dan ben ik ineenkeer gedist :shock:. En zo gaan die (kuche leuke kuche) discussie's dan.

naja nu ben ik weer aan het praten over mijn ergernissen, en zoals Mano als zei"het is hier niet de Tina", maar ik denk dat ik het zo wel heb uitgelegd.

Volgens mij moest je 'ik' dikgedrukt zetten ipv vind.
Maar goed, fijn dat je je conclusie zo snel klaar heb over de 360, het ding is net 5 dagen uit en je zal er vast al uren op gespeeld hebben...
 
Ja jij vind de 360 niks maar hoeveel games heb je serieus gespeeld? Heb je je mening niet wat te snel klaar over deze nieuwe console? Ik heb er zelf nu bijna een week 1 en ik vind het een toffe console. Call of Duty 2 is gewoon een leuke game om te spelen en de kracht van 360 met de HDTV en optische aansluiting komen meteen tot zijn recht. Ik ga echter nu niet hier roepen dat de beste console ooit is want ik koop de 360 voor mij en voor mij alleen. Condemned is trouwens ook rete cool. Heel aparte game met vet donkere sfeer waar ik echt van hou. Ik heb een beetje het idee dat omdat je nu op dit forum rond hangt en je nu jezelf hebt voor genomen om je serieuzer bezig te gaan houden met gaming je daarom maar een nieuwe console als de 360 afzeikt, ik kan er naast zitten maar die indruk krijg ik door je posts in deze thread (het juiste woord voor een topic op een forum).
 
Baki":2hjhel5r said:
Ik heb een beetje het idee dat omdat je nu op dit forum rond hangt en je nu jezelf hebt voor genomen om je serieuzer bezig te gaan houden met gaming je daarom maar een nieuwe console als de 360 afzeikt, ik kan er naast zitten maar die indruk krijg ik door je posts in deze thread (het juiste woord voor een topic op een forum).

Idd.. Na een week fulltime op de 360 gespeeld te hebben zeg ik; mooi apparaat, slicke graphics en een aantal leuk games. Maar Sam vertel nu eens WAAROM je 360 niks vindt. En WAAROM heb je er een hekel aan als jouw vrienden wel kunnen genieten van een Xbox of 360!!! En ik weet zeker dat als jij de knaken zou hebben dat jij maar al te graag een 360 voor je tv zou willen zetten...................................... moet je alleen wel een andere tv kopen ;)
 
Baki":3bro78om said:
Ja jij vind de 360 niks maar hoeveel games heb je serieus gespeeld? Heb je je mening niet wat te snel klaar over deze nieuwe console? Ik heb er zelf nu bijna een week 1 en ik vind het een toffe console. Call of Duty 2 is gewoon een leuke game om te spelen en de kracht van 360 met de HDTV en optische aansluiting komen meteen tot zijn recht. Ik ga echter nu niet hier roepen dat de beste console ooit is want ik koop de 360 voor mij en voor mij alleen. Condemned is trouwens ook rete cool. Heel aparte game met vet donkere sfeer waar ik echt van hou. Ik heb een beetje het idee dat omdat je nu op dit forum rond hangt en je nu jezelf hebt voor genomen om je serieuzer bezig te gaan houden met gaming je daarom maar een nieuwe console als de 360 afzeikt, ik kan er naast zitten maar die indruk krijg ik door je posts in deze thread (het juiste woord voor een topic op een forum).

Baas boven baas Baki, je snapte iig wat ik bedoelde 😉
 
Back
Top