What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Psykick's Arcade sale

Psykick

Loop Survivor
Nou jongens in het kader van bezuinigen en de Arcade wat compacter te maken gaan er wat kasten het nest verlaten. Het zijn natuurlijk allemaal exemplaren die perfect werken en de nodige liefde hebben gehad. Bij issues naderhand ben ik altijd bereid te supporten.

Het gaat om de volgende kasten :

Een Naomi upright met een bijzondere eigenschap, namelijk dat het er eentje is met een heel mooi 15kHz scherm en een 6 button panel layout voor het spelen van al je fighters in 15kHz. De kast is wel JVS gewired, dus alles qua JVS kan je erop aansluiten alleen wel dus met een 15kHz beeld. In zeer nette staat en techinsch helemaal in orde ;)

Mag weg voor €400,- inclusief Naomi board, maar exclusief game. Ik kan er wel een game bij doen, maar dat bespreken we wel als er serieus interesse is ;)

20130818_220528_zps50bac0ac.jpg

20130818_220634_zps04947a10.jpg

De volgende is een Virtua Fighter 3 cab met een Model 3 wiring, ideaal om ook bijvoorbeeld Spikeout op te spelen. In prima staat met een mooie 15kHz 29 inch MS9 scherm. Werkt perfect en mag weg voor €200,-

20130818_220625_zps8c8c49d5.jpg

20130818_220642_zpsa6b419d3.jpg

De laatste voor voorlopig is een in perfecte staat verkerende Naomi kast met een erg mooi scherm en een analog panel. Het spel wat er nu in draait is een Virtua Striker 4, maar er kan ook een Naomi board in met een Naomi panel. Het belangrijkste is dat deze kast echt in enorm goede staat is en je ze zo weinig tegen komt. Aangezien de markt nu slecht is moet ik hem helaas prijzen voor €350,- zonder Triforce en met een Naomi board. Voor de Triforce moet je er €75,- bij optellen ;)

20130818_221952_zps5a8efad6.jpg

20130818_221957_zpsdd0dadcc.jpg

20130818_222003_zpsc59a1acc.jpg

20130818_223000_zps4e240b4e.jpg

Nou ik ben een aantal dagen naar Duitsland en zal wat moeilijker te bereiken zijn, maar daarna kan ik volop aan de bak ;)

Cheers!
 
Wel heel erg veel interesse in je eerste naomi, vooral omdat het snk vs capcom 6 button etc is.. Maar moet me maar is gaan inlezen op vakantie met dat naomi upright bla bla 15hz etc lol

Ik ben helaas vanaf morgen 2 weken in frankrijk, als je hem dan nog niet verkocht heb dan moeten we maar is praten :P
 
een maat van mij is geintresseerd! maar wil eigenlijk een pc als hardware hebben. Heb jij toevallig ook kant en klare MAME pc's nog ergens liggen die in de naomi kunnen of komt daar te veel bij kijken Psy :oops: ? Oude games Spikeout/Neogeo games etc :o
 
P-Nut":1hylozur said:
een maat van mij is geintresseerd! maar wil eigenlijk een pc als hardware hebben. Heb jij toevallig ook kant en klare MAME pc's nog ergens liggen die in de naomi kunnen of komt daar te veel bij kijken Psy :oops: ? Oude games Spikeout/Neogeo games etc :o

Om een pc zonder converter aan te kunnen sluiten moet je een 31khz monitor hebben :) Die zit als het goed is in de derde cab die psykick verkoopt. (31khz is 640x480) Je kan dan de pc gewoon met vga aansluiten aan de monitor maar je moet dat wel nog de knoppen werken op de pc krijgen. Daar heb je dacht ik converters voor of je kan hem helemaal opnieuw wiren.
 
P-Nut":1vy2uj27 said:
een maat van mij is geintresseerd! maar wil eigenlijk een pc als hardware hebben. Heb jij toevallig ook kant en klare MAME pc's nog ergens liggen die in de naomi kunnen of komt daar te veel bij kijken Psy :oops: ? Oude games Spikeout/Neogeo games etc :o


Sorry dat ik nu pas reageer, maar ik heb er gewoon overheen gelezen. Anyway die heb ik normaal gesproken wel, maar nog steeds niet de tijd gehad om een kant en klare oplossing op de planken te zetten. Enkel als ik tijd heb per project zo nu en dan. Als ik er op een gegeven moment aan toe kom geef ik je een seintje en kunnen we een passende oplossing voor die maat van je!

Cheers!
 
Pnut,
Op mijn NNC heb ik ook een mame pc die ik kan aansluiten.
Hyperspin e.d. is leuk, maar MameUI werkt ook.
Ik zou een Naomi met VGA kopen (die 3e bijvoorbeeld).
Pak een P4 pc, en koop een JVS Strike bij arcadeforce als je de buttons zo houdt.
En anders een JVS pack om er dan per speler 3 buttons bij te zetten.

een weekend bezig, en je kan gaan. Ik ben geen elektricien maar ik kwam er ook uit.
Je moet er gewoon rustig voor gaan zitten, en niet willen dat je met een uurtje kan gamen.
Kom je er niet uit, zijn hier mensen zat die je kunnen helpen.
 
Thnx voor de hulp en suggesties maar maat van mij wilt er geen extra werk aan hebben. Zal gelijk tegen hem zeggen dat er wat werk bij komt kijken om beetje mame/hyperspin werkend te krijgen en daarnaast ook hardware matig het een en ander moet worden gedaan. Dus niet plug and play. (iets waar ik zelf nog niet ervaring mee heb... ) bedankt voor de info allemaal het komt zeker nog van pas. Wil uiteindelijk ook een New Astro City cabinet hebben en dan een leuke mame setup;)
 
Als hij geen werk wilt, moet hij een Game Family kopen bij SmallCab en die in een jamma cab hangen. (zo ben ik ook begonnen)
 
Marcosan30":8gsy90g7 said:
He hasan,

Heb je straks dan nog wel een cab over? Of heb je weer nieuwe goodies op het oog? :D

Hehe, goeie vraag ;)

Het antwoord is ja natuurlijk! Flinke reorganisatie met nieuwe aanwinsten, waar een aantal dingen die dus niet genoeg liefde het afgelopen jaar kregen moesten wijken.
 
Back
Top