What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

PSN - GTI Club remake Konami

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Tijdens de GC 2008 (zoals jullie nu inmiddels weten) werd er een remake aangekondigd van het meesterlijke GTI Club (Konami) welke ik echt grijs heb gespeeld in de arcades.

http://www.gametrailers.com/player/38652.html

Daarnaast is er ook een nieuwe arcade versie aangekondigd.

am_gticlub_test20080709.jpg

Vette shit!
 
Ja, vet nieuws he!
Ik ben ook zeer benieuwd en ga 'm zeker halen, zal ook wel cheap zijn.
Jammer dat dit de 1996 versie is, er is in 2000 nog een versie gekomen en nu in 2008 komt er wellicht ook nog een versie uit, maar daar hoor je zeer weinig over.
 
Strak nieuws inderdaad. Werd ook eens tijd dat we deze game thuis kunnen spelen!

Gelukkig werkt Sumo Digital aan de game en die hebben ook Outrun2 voor de Xbox gemaakt. Moet wel goedkomen dus :-)
 
BDT":jbzld049 said:
Strak nieuws inderdaad. Werd ook eens tijd dat we deze game thuis kunnen spelen!

Gelukkig werkt Sumo Digital aan de game en die hebben ook Outrun2 voor de Xbox gemaakt. Moet wel goedkomen dus :-)

Inderdaad BDT :) Ik had het ook al vernomen ja ... dat wordt dus genieten. De PS3 was voor mij dan ook de console met de beste line-up ...
 
Speel geregeld De japanse Outrun2SP versie op de ps3.
Gemaakt door Sumo.
Heeft 480p mode, ziet er bloedstrak uit. Ik heb begrepen dat de xbox versie nog beter is.
 
Ja de Outrun2006 Coast 2 Coast voor de Xbox speel ik op de 360. Super :-)

Heb trouwens ook de PS2 versie die ik via s-video op lcd speelde. Ook strak.

En voor onderweg de PSP versie hehe :-)

BTW, van leipzig weet ik nog niet welke line-up ik nou het beste vind.

De mooiste aankondiging is wel die van GTI Club+ vind ik. Gewoon omdat ik die vroeger altijd in de arcade speelde :-) Met Sumo kan het haast niet mis gaan.
 
Back
Top