A
Anonymous
Guest
Tijdens de GC 2008 (zoals jullie nu inmiddels weten) werd er een remake aangekondigd van het meesterlijke GTI Club (Konami) welke ik echt grijs heb gespeeld in de arcades.
http://www.gametrailers.com/player/38652.html
Daarnaast is er ook een nieuwe arcade versie aangekondigd.

Vette shit!
http://www.gametrailers.com/player/38652.html
Daarnaast is er ook een nieuwe arcade versie aangekondigd.

Vette shit!