What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

PS4 topic

Yup dat werkt. Ik heb het adres van mijn crib in beverly hills bijvoorbeeld gebruikt, handige postcode die je nooit vergeet. Idem voor mijn japanse optrekje en natuurlijk de condo in London.

Al deze stores hebben verschillen, de USA is in mijn ogen het beste, goedkoopste en als eerste geupdate met nieuwe deals/prijsverlaging. De EU account gebruik ik alleen omdat mijn vriendjes daar op zitten.

Het heeft even geduurd, maar de laatste dagen staat mijn ps4 vrijwel dagelijks te draaien.
Trials Fusion en Mercenary Kings. Aan beide games inmiddels redelijk verslaafd.
En nu weet ik ook wel dat dit nou nog niet de nextgen games zijn die de aanschaf van een PS4 rechtvaardigen, maar ik vermaak ik er wel prima mee tot het moment de eerste echte nextgen triple-A knaller er is.

Vette games trouwens deze maand op PSN+ :D (Stick It To The Man PS4 en Muramasa Rebirth en Everybody's Golf op Vita)

En Resogun begin ik nu echt te waarderen na een keer of tig gespeeld te hebben.

ElPancho":2bjk6mwq said:
Vette games trouwens deze maand op PSN+ :D (Stick It To The Man PS4 en Muramasa Rebirth en Everybody's Golf op Vita)

En Resogun begin ik nu echt te waarderen na een keer of tig gespeeld te hebben.

Yep top titels vanavond even checken

Back