What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[PS3/X360] Virtua Tennis 3

Rano

TATE Mode Pilot
Joined
Aug 9, 2005
Messages
588
Reaction score
0
SEGA Europe and SEGA of America today announced they will be publishing Virtua Tennis 3for the Sony PlayStation 3 and Microsoft's Xbox 360. Virtua Tennis 3 gives gamers the opportunity to experience levels of realism never thought possible on a home console system.

The Virtua Tennis series has been well-received by critics and fans for its easy-to-play but difficult-to-master gameplay. With Virtua Tennis 3, the series returns with enhanced photorealistic graphics and advanced player animations that perfectly match the behaviour and mannerisms of individual professional players. Next-generation systems allow gamers to see the most detailed expressions on the faces of their selected players as they battle to win heated tournaments around the world.

"This is shaping up to be an outstanding title - a genuine next generation sports game," commented Matt Woodley, Creative Director of SEGA. "Instant appeal and all the best of the VT brand is being added to an array of new gameplay features. Virtua Tennis 3 provides a must have in-depth experience - though I'd say the graphics alone are reason to buy and the quality is so sharp and clear you can even see the veins on the players necks!"

Take on the world's greatest tennis stars on any court surface worldwide; with newly added players and improvements to the game's AI, Virtua Tennis 3 has upped the challenge to becoming the top seed of the tennis world. In Career Mode, gamers will travel the world and take on the biggest stars of the tennis world. Improvements to the Player Creation Mode allow gamers to customise their own tennis star with increased detail like never before.

No Virtua Tennis titlewould be complete without the popular and addictive mini-games, and Virtua Tennis 3is no exception. In addition to the popular mini-games from previous titles used to sharpen players' skills, there will be a whole host of brand new games to keep players in top form.

Virtua Tennis 3 is due for release on the Sony PlayStation 3 and Microsoft Xbox 360 in Spring 2007.

SEGA's E3 booth will be located in the South Hall, #946, at the Los Angeles Convention Center. (SEGA.com)
 
Dat is goed nieuws, dat betekend toch Lindbergh conversies op de consoles.

Ben ook benieuwd hoe goed of slecht de consoles ze gaan weergeven.
 
Prima nieuws inderdaad...

VT2 blijft voor mij nog steeds de ultieme tennis game op de huidige markt.. period.
 
Voor mij ook deel 1, het is natuurlijk goed nieuws dat SEGA ook arcade support blijft geven op de next gen consoles. Rock on.
 
Erg goed nieuws inderdaad! Ik hoop zoals iedereen hier wel op een perfecte overzetten, maar daar heb ik wel vertrouwen in :) Screenshots zagen er erg mooi uit! Mijn verwachtingen zijn hoog 8)
 
Virtua Tennis was mijn eerste PS2 game! Ookal was hij eerder en beter op de DC. Leuk nieuws. Ik wil ooit nog op een cabinet Virtua Tennis hebben!
 
ManoRevolver":35db6nu1 said:
Voor mij VT1, maar goed nieuws iig 8).

Yep, VT1 is de beste Tennis game. Dat vind ik al sinds ik de game tegenkwam in de speelhal, nog voor de DC release. Is altijd zo gebleven. Top Spin enzo wel aardig, maar die arcade play van VT deed het em gewoon.
 
Deel 3 speelt echt als een trein. A is gewoon slaan, B is slice en A en B tegelijk is lob.
Het is niet meer zo vanzelfsprekend dat lobben kansloos is, er zit echt een onwijze diepgang in deel 3. In ieder geval meer dan de vorige delen, geen punt wordt hetzelfde gespeeld en de animatie..damn. Om maar niet eens te beginnen over de facial expressions, maak met deze graphics een nieuwe Shenmue en je bent klaar.
 
Damn, dit spel staat met MGS4 toch wel hoog op het "next-gen-wanna-have-lijstje"

phpThumb.php
 
Ik had begrepen dat VT3 bijna helemaal [if-it-ain't-broke-don't-fix-it] hetzelfde is op een paar balancing tweaks na. Ik raad iedereen aan om multiplayer events te organiseren met vrienden en een biertje. is echt de shit. Als je een punt maakt met een lob is alsof je iemand beat met een SUPER. in een fighting game, ik raad wel aan om met de digital cursor te spelen i.t.t. de analoge paddo. Of nog beter: met Saturn pads via een Total Control converter op je DC. Ik heb geen VGA ingang op me tv, maar een mattie wel en die ga ik een VGA kabel geven voor zijn verjaardag!
 
De demo staat nu op Xbox Live, wat vinden we er van?
 
Wou hem downloaden, is net m'n gold membership afgelopen...arghh.
 
almighty":1pvqgdws said:
Wou hem downloaden, is net m'n gold membership afgelopen...arghh.
Ik heb nog wel een 48 uur kraskaart voor je :)
 
Super vette game!

Precies DC kwaliteit, maar gewoon van deze tijd.
 
Ik ben net thuis van mijn vakantie dus ik ga em zo downen! Ben benieuwd...
 
Ik vind de demo wel leuk, maar ik vind de moeilijkheidsgraad veel te laag. Ik hoop dat er een veel moeilijkere moeilijkheids graad zit in het echte spel.

Op de DC had ik met VT 1 en 2 ook altijd het probleem dat zelfs op de hoogste moeilijkheid het spel zeer makkelijk was.

Je hoeft maar even uit te vinden door welke services of returns je tegenstander het moeilijk krijgt (dat ze gaan duiken) en je wint elke game gewoon met 40-0.

Ik vind het spel zeer soepel lopen etc. maar de demo is (net als VT 1 en 2 op de DC) veel te makkelijk vind ik. Maarja dat is persoonlijke smaak ook natuurlijk :). Ik hou van sport/vecht games waar ik een half jaar lang elke dag voor moet oefenen om ze uit te kunnen spelen.

Maar ondanks dat speelt de demo erg leuk (behalve dat de spelers iets te snel duiken misschien) en via Xbox Live wordt het vastwel gaaf.

Dat heb ik ook met PES 6. Op de hoogste moeilijkheidsgraad etc. vind ik het niet uitdagend meer, maar via Xbox Live heb ik soms wel iemand die me verslaat etc. Dat maakt het toch leuker, dan heb je een reden om beter te worden zegmaar.
 
Ik ben VT helemaal verleerd :D Ik word elke game met 40-0, maximaal 40-15 ingemaakt :D Haha. Hier kan ik niet tegen.
 
Ik verlies niet meer en zoveel capriolen haal ik ook niet uit. Beetje in het midden staan en alvast de goede kant op lopen. Ik won de laatste 3x met allemaal 40-15's. 1x begon de AI te cheaten, door een 40-0 achterstand op miraculeuze wijze (ik werd weggeslagen) om te zetten in een winst.
 
Na het spelen van demo werd mij nogmaals duidelijk hoe goed deeltje 1 en 2 eigenlijk al waren op de DC. Niet alleen op gameplay gebied maar ook op visueel gebied. Als je VT2 met een VGA box speelt ziet het er nog steeds strak uit (afgezien van het publiek).

Ik vond het wel even wennen hoor, ik had nl het gevoel dat het anders speelt dan deeltje 1 bijv. Maar VT3 is wel een toppertje iig.
 
Back
Top