What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

PS3 Dark Souls

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Vroeg me af of er nog meer mensen zijn die erg uitkijken naar deze game!
Ziet er onwijs goed uit en schijnt behoorlijk pittig te zijn, heerlijk!

Wel nog even wachten maar zeker het wachten waard :)
 
Allang in de pre-order, echt wat een bruut spel word dat. Demon souls ook echt teveel gespeeld. Kan niet wachten op me limited edition :)
 
Ben zelf ff klaar met alles na de ps2, het gehoer met updates, drm, bugs, dlc, etc etc etc komt me een beetje de neus uit.
 
ne0":1huoi6dk said:
Ben zelf ff klaar met alles na de ps2, het gehoer met updates, drm, bugs, dlc, etc etc etc komt me een beetje de neus uit.

wtf heb jij het over?
Demonn souls had ook geen updates.

zeker ook niet demon souls gespeeld of 3d dot game hero.

ATLUS is echt lekker bezig op de ps3 en die spellen spelen heerlijk.

Dark souls word echt nice en de sfeer zit er al dik in.
 
ZiEk":1y5sjig6 said:
ne0":1y5sjig6 said:
Ben zelf ff klaar met alles na de ps2, het gehoer met updates, drm, bugs, dlc, etc etc etc komt me een beetje de neus uit.

wtf heb jij het over?
Demonn souls had ook geen updates.

zeker ook niet demon souls gespeeld of 3d dot game hero.

ATLUS is echt lekker bezig op de ps3 en die spellen spelen heerlijk.

Dark souls word echt nice en de sfeer zit er al dik in.
Snap het verhaal ook niet echt :?

Kijk echt uit naar deze game, jammer dat het nog even op zich laat wachten :(
 
Gaat niet om deze game specifiek, maar ik heb gewoon zelf geen zin meer in ps3/360 games op het moment omdat ik het gewoon al te vaak meegemaakt heb dat ik op een update moet wachten omdat ik door bugs niet verder kan, dat ik last heb van vage drm-bullshit en dat soort gezeik. Vandaar dat ik 360/ps3 niet echt meer zo volg en eigenlijk ook geen flauw idee heb waar deze game nou over gaat.
 
duidelijk. Goed punt.
Op PC irriteerd me DRM en die online activatie meuk mij ook.
Maar op me Ps3 niet, alleen die hack waardoor PSN down was.
Wat de hackers ideeen waren intresseerd me niet, niet online kunnen is k#t.
 
Ik heb Demon's Souls niet heel ver kunnen spelen, nooit echt de tijd genomen om echt alles door te krijgen. Echt een moeilijke game, en ik heb begrepen dat deze nog meer hardcore zal worden. Ik ben dan ook erg benieuwd naar deze titel
 
Ik zie elke keer maar een leuke CG filmpje, maar wat voor een game het is begrijp ik niet echt.
Beetje boring altijd games die alleen maar CG filmpjes gebruiken om een game te hypen. Ik wil in game footage en gameplay zien, daar gaat het toch om.

ps we hebben nog steeds geen officieel excuus gezien waarom je een raincheck hebt genomen met de meet of is dat op z'n Haarlems 😉
 
dude, dat is gewoon gameplay ook. De game ziet er zo uit, die monsters kicken ook op die manier je ass.

weer iemand die niet demon souls heeft gespeeld -.-
 
Psykick":2rwrlpeg said:
ps we hebben nog steeds geen officieel excuus gezien waarom je een raincheck hebt genomen met de meet of is dat op z'n Haarlems 😉
 
ZiEk":3hpwhn7x said:
dude, dat is gewoon gameplay ook. De game ziet er zo uit, die monsters kicken ook op die manier je ass.

weer iemand die niet demon souls heeft gespeeld -.-


Ok, ok, tijd om deze game maar eens te checken dan wanneer die uitkomt :D

And

Psykick":3hpwhn7x said:
ps we hebben nog steeds geen officieel excuus gezien waarom je een raincheck hebt genomen met de meet of is dat op z'n Haarlems 😉
 
Psykick":2b56dp3g said:
ZiEk":2b56dp3g said:
dude, dat is gewoon gameplay ook. De game ziet er zo uit, die monsters kicken ook op die manier je ass.

weer iemand die niet demon souls heeft gespeeld -.-


Ok, ok, tijd om deze game maar eens te checken dan wanneer die uitkomt :D

And

Psykick":2b56dp3g said:
ps we hebben nog steeds geen officieel excuus gezien waarom je een raincheck hebt genomen met de meet of is dat op z'n Haarlems 😉

Nou je hoefd per se die game niet te checken, het word een vrij moelijk spelletje en het blijft een donkere rpg.
Ik kan niet wachten, Release Date: 02/09/2011

88 days to go!


Heheheh Haarlems, tja mischien Spaans als in manaña, excuses genoeg als je wilt: geen geld, drukke tijd, te vroeg, slechte sushi tent en toen ik me op de dag herinnerde was het al te laat.

Ik had graag me slechte skills willen matchen in MVC3 met je en al die mooie spulletjes willen zien, maar het kwam gewoon niet uit :(
 
ZiEk":1nblyojn said:
Heheheh Haarlems, tja mischien Spaans als in manaña, excuses genoeg als je wilt: geen geld, drukke tijd, te vroeg, slechte sushi tent en toen ik me op de dag herinnerde was het al te laat.

Ik had graag me slechte skills willen matchen in MVC3 met je en al die mooie spulletjes willen zien, maar het kwam gewoon niet uit :(

:lol: :lol: 8) Accepted, next time no more excuses please and just be there, sometimes you just gotta take one for the team ;)
 
Gaaf he!

Toevallig gisteren dit filmpje ook gezien en wat zal dit een vette game worden. :D
 
Ik deze game ongeveer hetzelfde als Demon Souls? Kwam namelijk niet in die game dus zal niet mijn ding zijn.
Deze ziet er grafisch weer top uit en kom bijna in de verleiding om het toch nogmaals te proberen. Maar ik ga denk ik voor de nieuwe Elder Scrolls als die uitkomt ;)
 
ziet er wel naar uit dat de gameplay hetzelfde is ongeveer, ook de online berichten. Er zal alsnog wat verbeteringen in zitten maar wel in de sfeer van demon souls gellukig :)

Di nieuwe elder scrolls lijkt me ook nice, lekker die vrijheid. Morrowwind kon je teminste nog wel vliegen en teleporten. Hopelijk komt dat ook ooit terug ;P
 
Back
Top