What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

PS2 import of PAL...

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Hij is wel erg roze :P
Tja ombouw heb ik liever ook niet i.v.m gezeik achteraf etc.
 
almighty":p9r6gzmg said:
Ik heb iedergeval deze games al op m'n lijstje staan als ik er eentje bestel:

PlayStation2 Console Ceramic White (SCPH-90000CW)
Capcom vs SNK 2: Millionaire Fighting 2001
Garou: Mark of the Wolves (NeoGeo Online Collection the Best)
Vampire DarkStalkers Collection (CapKore)
Street Fighter III 3rd Strike: Fight for the Future (CapKore)
R-Type Final (PlayStation2 the Best)

Zojuist deze order geplaatst 8)
Waren namelijk nog maar 5 op voorraad en heb geen zin om achter het net te vissen :P
3/4 dagen wachten en ik kom het paasweekend wel weer door!
 
Heb er wat op m'n verlanglijstje staan 😉
Het is nu wel ff mooi geweest.
 
Baki":o0olesqm said:
Ja er zijn zoals altijd in japan veel meer games uitgekomen dan hier. Een mainstream gamer mist daar niks aan maar iemand zoals jij Almighty zou er erg verstandig aan doen om een jp ps2 aan te schaffen. Veel games pik je nu ook voor weinig op op het web.
Vandaag Ibara besteld en kan niet wachten 😉
Al het een en ander gezien en ziet er onwijs gaaf uit 8)
 
Ibara op PS2 is crap. Je kunt beter Espgaluda en Mushihimesama bestellen, de enige twee CAVE games die de moeite waard zijn op de PS2.
 
Komen er ook zeker bij want Mushihimesama spreekt mij het meeste aan.
Maar nog niks bijzonders voorbij zien komen dus nog even wachten...
 
Ja de port van Ibara voor de ps2 is behoorlijk crap ja :s
Dunno of je Shienryu cool vind maar er is een Double Shienryu disc voor de ps2. Zeker de moeite waard als je die cheap voorbij ziet komen ;)
 
Maar heb geen geld over voor de cave pcb van Ibara en kan toch op deze manier mischien gaan genieten van deze game 😉
Heb wel het een en ander gelezen dat het een van de mindere ports is naar de ps2.
Maar voor de ps2 zit er dan gelukkig een ander prijskaartje aan.

Niet echt on-topic maar heeft iemand hier Border Down voor de Dreamcast liggen en is het de moeite waard om deze game aan te schaffen?
Want hij is niet bepaald goedkoop maar mischien is hij het wel waard...
Net ook nog last Hope voor de Dc weten te bemachtigen(sealed)voor 40 dollar.
Lijkt me een aardige shmup maar meer ook niet.
 
Border Down vind ik persoonlijk een van de betere shmups op de DC. Strakke graphics en heerlijke muziek.
 
Border Down is gewoon een hele vette shmup voor de DC! Let er op dat er een normale en een special edition is.
 
Border Down op VGA, what else can I say?

Must have.
 
Ken":2ittpju1 said:
Ibara op PS2 is crap. Je kunt beter Espgaluda en Mushihimesama bestellen, de enige twee CAVE games die de moeite waard zijn op de PS2.

Wat is een beetje een redelijke prijs voor PS2 Mushihimesama (compleet met box en figure), want deze game is namelijk best aan de prijs.
Heb ze namelijk niet goedkoper gezien als 85 euro en dan heb je nog geeneens de boxed versie en figure.
 
Ik vind een Mushihimesama met figure 70 euro waard.
Vergis je niet in de prijzen van CAVE shmups voor de PS2 in Japan, ze zijn daar allemaal volle prijs ook al zijn ze een tijdje uit.
 
Ken":3qpwtbnq said:
Ik vind een Mushihimesama met figure 70 euro waard.
Vergis je niet in de prijzen van CAVE shmups voor de PS2 in Japan, ze zijn daar allemaal volle prijs ook al zijn ze een tijdje uit.

Jammer dat ebay gewoon duurder is als b.v. play asia maar daar is hij al lange tijd uitverkocht.
Soms best lastig die prijzen want de games die ik nog op m'n verlanglijstje heb staan zijn namenlijk best aan de prijs.
Maar games die je rechtstreeks in Japan koopt zijn altijd goedkoper als op ebay.

En Ken is de game een beetje te doen of moet je 8 ogen in je kop hebben want bij Ibara is het fu*king druk op je scherm dat je bijna niet weet wat je moet dodgen en wat je kunt pakken :lol:
Games als Trizeal spreken mij dan ook meer aan omdat alles nog redelijk te overzien is en twijfel daarom ook aan deze game.
Heb Zero Gunner 2(sealed) ook gezien en Under Defeat voor de DC en heb het idee dat die games een wat rustiger zijn kwa opbouw van moeilijkheidsgraad 😉
Hoe is DoDonPachi op de ps2?beetje goede port of...
 
Dodonpachi Dai ou Jou is best OK op PS2. Ibara is alleen op de kast te doen, op de PS2 volg ik het ook niet meer.

Die Mushihimesama duikt regelmatig op shmups.com op.
 
Waarom is Ibara zo duur voor de PS2, heb net even gekeken op ebay maar goedkoper als 100 euro zie ik ze niet meer.
Wat is nu een redelijke prijs voor deze game?

Is deze game gewoon erg moelijk te krijgen ofzo :?
 
Geen idee waarom, mss weinig van de pers gerold.

Met de prijs vd originele pcb is de PS2 versie meteen niet interessant meer. Tenzij je alle PS 2 shmups wilt hebben.
Ik heb Ibara pcb en PS2.
Op de Ibara pcb is de muziek als de game start best tof (je krijgt zin om te vuren) en loopt vloeiend op de PS2 wordt de muziek onderbroken :? voor een "now loading" scherm, wat een afknapper was dat, weg zin om te vuren.

Ibara (PS2) is ook op YAJ ook vaak met startbod van ong $70

Marc, enjoy je 1st Cave :D
 
ElPancho":257r2io2 said:
Geen idee waarom, mss weinig van de pers gerold.

Met de prijs vd originele pcb is de PS2 versie meteen niet interessant meer. Tenzij je alle PS 2 shmups wilt hebben.
Ik heb Ibara pcb en PS2.
Op de Ibara pcb is de muziek als de game start best tof (je krijgt zin om te vuren) en loopt vloeiend op de PS2 wordt de muziek onderbroken :? voor een "now loading" scherm, wat een afknapper was dat, weg zin om te vuren.

Ibara (PS2) is ook op YAJ ook vaak met startbod van ong $70

Marc, enjoy je 1st Cave :D
Dat gaat wel lukker Onno 8)
Maar als ik de pcb heb hoef ik hem niet meer op de PS2, ook is dit de slechtste port.
Ik wil hem misschien daarom wel verkopen en vraag me nu eigenlijk af wat een beetje een redelijke prijs is.
Maar als de ps2 versie ineens zo duur is geworden dan vraag ik me af wat te doen :?
 
Geen idee Marc wat redelijk is, de laatste Sama's (PS2) op Shmups waren ook niet echt een koopje.



Ik zou Ibara PS2 op ebay knallen een reserve erop en hopen dat het uitloopt op een bid-war 😉
 
Back
Top