In mijn sit-down cab zit een Sanwa 29E31S monitor die vrij ernstige verkleuring (burn? weet het eigenlijk niet) heeft in alle hoeken. Degauss helpt er niet tegen. Gezien het feit dat de monitor controls ergens onderin de cab lagen toen ik 'm kocht, ga ik er vanuit dat de monitor nooit is gedemagnetiseerd. Je kunt de verkleuring zelfs zien in mijn korte video van mijn OR2 conversie.
Is hier iets aan te doen? Zo nee, dan ben ik bij deze op zoek naar een vervangende monitor. Volgens mij is dit de monitor die ook in een Naomi Universal wordt gebruikt? Zoek er dan natuurlijk één in zo goed mogelijke staat ;-)
En ja, ik zal dit topic verplaatsen zodra het inderdaad een 'want to buy' wordt ;-)
Is hier iets aan te doen? Zo nee, dan ben ik bij deze op zoek naar een vervangende monitor. Volgens mij is dit de monitor die ook in een Naomi Universal wordt gebruikt? Zoek er dan natuurlijk één in zo goed mogelijke staat ;-)
En ja, ik zal dit topic verplaatsen zodra het inderdaad een 'want to buy' wordt ;-)