What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Prijs dodonpachi pcb

ruderudie

Bullet Dodger
Joined
May 19, 2006
Messages
1,581
Reaction score
0
Is 200e incl verzenden een beetje een goede prijs voor ddp (jp)? Dacht zelf wel dat het niet verkeerd is, maar geen bodemprijs.
 
Dat is volgens mij te goedkoop man. Ik heb er begin dit jaar een gekocht op AO (ook een JP versie, to the full extend of the jam :) ). Was iets van 260-300 euro volgens mij.
 
Tussen de € 230 en € 260 is zo'n beetje de gangbare prijs voor een los Japans DDP bord .
Zijn meestal zo weg en terecht , laatste volgens mij op Shmups voor $ 300 .
 
Thanks guys, ben misschien van plan de game van exccom te bestellen, dan moet ik ze alleen nog even vragen of het de jap versie is of bv koreaans of iets dergelijks. Zou dat prijstechnisch nog veel verschil moeten maken?
 
DDP is er toch alleen in de JP en International versie? International versie zal misschien een paar tientjes goedkoper zijn.
 
En volgens mij is die International versie door 2 eproms te branden net als Donpachi zo Japans gemaakt mocht het je in de weg zitten .
 
Back
Top