What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pricecheck: Capcom Dreamcast panel

• Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
A

Anonymous

Guest
PRICECHECK:

Capcom Dreamcast panel (Sega shaped). Iemand een idee wat prijs betreft? Helemaal compleet inclusief DC wiring.

capcom_cp01.jpg

capcom_cp02.jpg

*is er geen sticky pricecheck topic trouwens?

Vet! Die zijn voor zover ik weet reteduur. je ziet ze ook amper compleet, laat staan in zo'n nette staat.
Heb je ook close-ups foto's van de dreamcast controller connectors/pcb? Heb die wires wel, maar pcb ben ik wel benieuwd naar...

Geen idee wat de prijs is, maar wel evt. interesse bij een fatsoenlijk bedrag, dus evt. first dibs ;)

Mooi ding man,

is overigens geen DC wiring maar gewone sega molex (NAC/Naomi etc)
die extra wires (jst connectoren) zijn voor VMU units.

echt een leuk panel!

Heb ze wel eens gezien op JP yahoo en die dingen zijn behoorlijk wat waard dus zou hem zeker niet te overhaast verkopen.
Ben zelf toen namenlijk ook opzoek geweest in die tijd en schrok enorm van de prijs.

As rare as:

- Hen's teeth
- Rocking horse poo

En tegelijk amper bruikbaar; bijna geen games op Naomi die dit panel kunnen gebruiken (op joysticks en knoppen na, natuurlijk)

Kan je je Dreamcast er niet aan hangen???
Daar wil ik em wel voor, anders laat maar

Da Dude":1d6ofnmq said:
Kan je je Dreamcast er niet aan hangen???
Daar wil ik em wel voor, anders laat maar

Nee, het panel stelt je in staat om een DC controller aan een Naomi te hangen (+VMU support inderdaad). Op de bovenkant van het panel zit een aansluitingsmogelijkheid voor DC controllers, achter het kleine 'luikje'. De bekabeling die je eraan ziet hangen gaat de Naomi in, om precies te zijn naar connectoren CN6 en CN7.

Even een klein beetje off-topic; Op een Namco System 246 (256?!) kan je Playstation controllers aansluiten voor bijvoorbeel Tekken of Soul Calibur!

PS. Wel een vet panel!

Status
Not open for further replies.
Back