What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Portable Classic gaming :)

RoOd

Shmup Veteran
check deze dingen dan
http://fredflare.com/customer/product.php?productid=2436&cat=309#

altijd de classics bij je mocht je opeens last krijgen vane en game tekort aanval :)
gewoon aan te sluiten op je tv....

2436_D.jpg

asteroids lijkt me nog wel leuk, maar volgens mij leen pong zich er niet echt voor, dat moet je echt met 2 mensen spelen. Ik ga dan liever voor gewone handheld, kan je ook wat anders spelen.

Het zijn gewoon sleutelhangers heh, dus mucho kleine dingen die je denk ik net vast kan houden :)

neem niet aan dat het van die spongebob achtige controllers zijn met "30 games from the classic age!" zijn

volgens mij zijn het toch best grote dingen. Trouwens wat zal je vriendin/ vrouw denken als ze die atari 2600 stick in je broekzak ziet 😉

DAY":35ocb4x3 said:
volgens mij zijn het toch best grote dingen. Trouwens wat zal je vriendin/ vrouw denken als ze die atari 2600 stick in je broekzak ziet 😉

Haha.
Ze zal denken dat ze met je joystickie mag spelen. :P

Back