What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Playworks verhuizing! Hulptroepen unite :) *Update pagina 2*

Graag gedaan. Het was zeker ook gezellig. Ook leerzaam. :) Gelijk meer over de arcadekasten te weten gekomen. Leuk om van verschillende namen eens in levende lijven te spreken. Nu nog verschillende gezichten bij de namen plaatsen. Daar weet ik nu hun echte naam van maar niet de nickname. 😉

Zaterdag ben ik er ook weer bij. Zondag kan ik niet :cry:

Jongens de kogel is door de kerk en de nieuwe ruimte is een feit. Het is voorlopig een flinke ruimte voor opslag en voor het werken aan cabs. Hier gaan we gewoon verder met het smeden aan het grote plan. We zijn iig gered!

Nu wil ik heel graag weten wie er nu a.s. weekend welke dag komt, zodat ik een planning kan maken.

Iedereen alvast dank voor de hulp!

Hey Has, dat is erg goed nieuws man. Gefeliciteerd! Hopen dat er ook snel weer een locatie komt waar we weer lekker los kunnen gaan op al het moois.

Ik kan zaterdag komen helpen van 10:00 tot ergens rond 16:30. Zonder tegenbericht ben ik er om 10 uur!

Ik had je gewhazzappped
Maar ik kan zondag de hele dag. zaterdag jammergenoeg niet.

zal ik dat scherm meteen meenemen?

Briljant joh! Dat is goed nieuws...kan je eindelijk alles weer wat zonniger bekijken. Hopelijk vindt je later nog een permanente plek om weer als arcadehal verder te gaan.

Succes jongens! Ik kan helaas niet helpen :( Ik sponsor de volgende avond wel extra door allemaal vrienden mee te slepen! ;)

Back