What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

PlayWorks / Nozomi Event 29 augustus

Beginpost is aangepast, kijk ff of je er wel bij staat of dat mijn info klopt, zoniet pas ik dat nog even aan.

Ik wil je er wel op wijzen dat er weer een paar hele vette verrassingen op je staan te wachten. Net toen je dacht dat het niet gekker kon :)

Tot dan!
 
Ik laat morgen nog weten of ik samen met m'n zoontje langs kan komen. Heb nog niets van de buurt BBQ gehoord en ik vind dat als ik één week van te voren er nog niet van verneem, dat het dan wat mij betreft niet doorgaat.
 
Is het een probleem als ik zondagavond/ maandagochtend pas doorgeef of ik met m'n zoontje kom of niet oftwel wat is de deadline?
 
Hey Psykick,

om mijn broetje van bijna 18 eens een echte arcade te laten mee maken wil ik hem mee nemen voor zijn verjaardag (ja qua gaming heb ik hem uiteraard verziekt). Omdat ik een soort bon wil maken, dan kan ik hem ook echt fysiek iets geven tijdens zijn bday zou ik graag weten welke zaterdagen je dit jaar nog open bent.
29ste ga ik namelijk niet redden :(

En top wat je hier weg wilt zetten zeg!

Cheers,
Baki
 
Hey Baki, ik ben iig 19 september open voor een fight event en moet nog even kijken wanneer ik dan weer een casual event heb. Hou het forum iig in de gaten 😉
 
De familie stuitert al de hele vakantie.
Sign me in + 2 kids. (1 burger voor mij, kids eten samen 1 burger)
Wij zijn erg benieuwd naar het nieuwe NGC :D
 
Yep, de buurt BBQ gaat toch door, dus we komen een paar uurtjes en dan gaan we rond half vijf weer weg.
 
cthulhu":1nvb2262 said:
Yep, de buurt BBQ gaat toch door, dus we komen een paar uurtjes en dan gaan we rond half vijf weer weg.
Jammer man, maar goed, ik zie je zaterdag. Praten we weer even bij voordat je naar de buurt BBQ gaat. :)
 
Ik "mag" er ook bijzijn, en neem +1 nieuw vlees mee :)

MET Voer, ben nieuwsgierig geworden na all die posts over het eten :)

En zal mijn leftover 90's magazines meenemen.
Twijfel nog over mijn MSX-fan :?
Is zo beetje het laatste wat er over is van mijn MSX Turbo R Collectie :shock:
En nog een paar kleine "freebees" van de ECTS voor decoratie in het clubhonk :)

Zie jullie zaterdag. ( chalengers wanted voor Soul Calibur :P )
 
Ik wil wel Soul Calibur tegen je spelen.

Overigens, kun je ook hamburgers bijkopen? Ik weet niet of 1 genoeg is. :mrgreen:
 
Oja, Als het hamburgers worden, eten wij graag mee.

Ik vroeg mijn kids: Mc Donalds of Hasburgers. kreeg meteen in koor HASBURGERS!!! te horen. Duidelijke taal hahahaha
 
Back
Top