What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Playworks event zaterdag 26 september

Psykick

Loop Survivor
Zoals beloofd komt er elke maand een nieuw event waar je de hele dag kan komen gamen voor een vast bedrag. Ik heb wat kritiek ter harte genomen en zal het voortaan exclusief drinken en eten doen, zodat de drempel wat lager is en voor mij ook makkelijker werken is.

Drinken, een broodje en wat versnaperingen kan je aan de bar kopen.

Entree is €15,-
Kinderen €7,50,-

Je bent vanaf 13.00 welkom.

Als je de hele dag blijft kan je je wel opgeven voor een portie Amigu, onze geweldige Antilliaanse Chinees voor €5,- p.p. Ik zal op een gegeven moment een hele berg halen zodat we met z'n allen aan tafel kunnen.


Waar? Bleiswijkseweg 35 te Zoetermeer. Parkeren kan voor de deur, maar je kan ook via nummer 37 rijden waar je langs een hefboom om het grote gele gebouw heen rijdt en de achterkant kan gebruiken als ingang.

Laat aub tijdig weten of je komt en of je mensen meeneemt :)

See ya then!
 
Geweldig dat er zo snel al weer een evenement is!
d+(ben nog aan het werven)
 
Has, ik ben dan zelf op vakantie. Mochten mensen willen komen kan dat dan ook als ik niet kom>?
 
Helaas dit keer niet. Volgende maand probeer ik wel weer van de partij te zijn en dan wel wat langer dan de vorige keer.
 
2e keer achter elkaar dat ik niet kan. :( Ik moet helpen mensen verhuizen, en we gaan de volgende dag vroeg naar FACTS in Gent. :mrgreen:

Volgende keer beter.
 
Zou heel graag willen, maar meisje is dan jarig, en nee de event is geen locatie om dat te vieren ( met de familie :) )
Dus hou het op de volgende...
 
groo1306":2mohdxk2 said:
2e keer achter elkaar dat ik niet kan. :( Ik moet helpen mensen verhuizen, en we gaan de volgende dag vroeg naar FACTS in Gent. :mrgreen:

Volgende keer beter.

Bij nader inzien komen mijn dochter en ik 's avonds langs. Vorige keer ook al gemist. Even lekker gamen. Hopelijk staat Alpine Skier 2 er nog. :mrgreen:
 
K405":1ijc02f3 said:
Kleine vraag, wat is de leeftijdsgrens voor kinderen?

Geen idee, maar ik had vorige keer m'n zoontje van 6 jaar bij en dat ging prima. Ik denk dat het allerbelangrijkste is dat niets kapot maken.
 
K405":2tnmpapw said:
Kleine vraag, wat is de leeftijdsgrens voor kinderen?
Dat kun je als ouder zelf het best inschatten denk ik.

Wordt weer lachuh, gieruh, brulluh!
 
cthulhu":2vxsm24u said:
K405":2vxsm24u said:
Kleine vraag, wat is de leeftijdsgrens voor kinderen?
Geen idee, maar ik had vorige keer m'n zoontje van 6 jaar bij en dat ging prima. Ik denk dat het allerbelangrijkste is dat niets kapot maken.
Neglecta Fooorsu!":2vxsm24u said:
Dat kun je als ouder zelf het best inschatten denk ik.

Wordt weer lachuh, gieruh, brulluh!

:D

lol, ik stel de vraag verkeerd denk ik, kinderen t/m welke leeftijd betalen €7,50?
 
K405":25o2irch said:
lol, ik stel de vraag verkeerd denk ik, kinderen t/m welke leeftijd betalen €7,50?

Het is inderdaad beter om een leeftijd te zeggen Hasan want als je gewoon "kinderen" zegt moet er niemand 15 euro betalen :D
 
Hehe, nou je zoon van 35 is bijvoorbeeld geen kind meer :mrgreen:

Nou de grens ligt bij 12 jaar, dus vanaf 13 jaar is volle prijs :)
 
flay":l157oard said:
K405":l157oard said:
lol, ik stel de vraag verkeerd denk ik, kinderen t/m welke leeftijd betalen €7,50?

Het is inderdaad beter om een leeftijd te zeggen Hasan want als je gewoon "kinderen" zegt moet er niemand 15 euro betalen :D

:mrgreen: :mrgreen: Klopt Wim
 
flay":1q9z2lky said:
Het is inderdaad beter om een leeftijd te zeggen Hasan want als je gewoon "kinderen" zegt moet er niemand 15 euro betalen :D

Lol, good point !!

Ik weet nog niet of ik er bij kan zijn. De vrouw is van huis dus ik mag voor de kleine zorgen :). Ga proberen in de avond nog te komen. Kom ik op terug.

Het feestje duurt weer tot max uurtje of één ?
 
Machello":2rxfsjrp said:
flay":2rxfsjrp said:
Het is inderdaad beter om een leeftijd te zeggen Hasan want als je gewoon "kinderen" zegt moet er niemand 15 euro betalen :D

Lol, good point !!

Ik weet nog niet of ik er bij kan zijn. De vrouw is van huis dus ik mag voor de kleine zorgen :). Ga proberen in de avond nog te komen. Kom ik op terug.

Het feestje duurt weer tot max uurtje of één ?

Yep, wordt weer een latertje :)
 
Ik kom in ieder geval met me zoon (14) en misschien met meer dat krijg ik nog te horen. Ik blijf niet eten.
 
Back
Top