What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Playworks Event 12 maart 2016 *update*

ik ben ook weer thuis
was een gezellige dag, mn zoontje en de intro's hebben er allemaal van genoten
Hasan bedankt voor alles
 
Was erg gezellig! Weer flink wat gespeeld. Toppie Psykick & iedereen die geholpen heeft.

Helaas moest ik eerder stoppen :-/

Volgende keer weer :-D
 
Het was weer top. Mijn introducee was overweldigd door wat hij allemaal zag.
Street Fighter V gespeeld, het was leuk. Maar wat is House of the dead 2 op het laatst moeilijk zeg met die eindbaas!

Het eten was ook weer heerlijk, bekenden gezien, kortom: Weer een topdag!
 
Ik heb ook prima genoten. Was jammer dat ik niet zo lang kon blijven. Hopelijk de volgende keer langer.
 
Weer goed geregeld jongens, ik heb mij weer goed vermaakt. Die 4 player outrun 2SP gewoon ziek! Wat een spel en setup! :D

Mijn zoon heeft ook genoten die Harley Davidson!

Eten was als gewoonlijk weer erg lekker! Ik kijk nu alweer uit naar het volgende event!
 
Dit was voor ons de eerste keer om zo'n event mee te maken, en we hebben ons uitstekend vermaakt.

Het aanbod van spellen en racers was goed, super relaxte sfeer ook.

Bedankt!
 
Ik en de kinderen hebben het ook weer erg naar ons zin gehad. Gastvrijheid, lekker eten en een hoop leuke arcade kasten. Ik voelde me helemaal thuis. Kijk alweer uit naar de volgende keer. Thuis arcade gamen is ook leuk maar toch mis je ingredienten voor die ultieme 'fix'. I'm hooked. :mrgreen:

Thanks guys!
 
Mijn fave kasten waren toch wel Outrun2 SP 4P setup en Fist of the Nortstar. Op die laatste ben ik helemaal los gegaan :D ATATATATATATATATA :P
Maar die shooting met die dikke machine guns, ben even de naam kwijt, was ook top. Het ultieme Rambo gevoel!
 
Dat was Sega Gunblade. Die is het vetst als je hem in je eentje speelt met allebei de guns tegelijkertijd :)
 
Cageman":3gukhi1o said:
Dat was Sega Gunblade. Die is het vetst als je hem in je eentje speelt met allebei de guns tegelijkertijd :)

Ik geloof je direct maar ik had een vriendin bij me en die wilde ook knallen, ik ben dan wel zo'n gentlemen dat ik niet beide guns op eis :P
 
Cageman":224123vm said:
Dat was Sega Gunblade. Die is het vetst als je hem in je eentje speelt met allebei de guns tegelijkertijd :)

Da's wel vet. Jammer dat ik dat gisteren niet wist. :mrgreen:
 
Panic Park was weer geweldig! Echt genoten. En ook voor het eerst Bishi Bashi (?) gespeeld. Ook weer helemaal gestoord dat spel. Mijn 2 introducees hebben ook een topavond gehad. Daytona blijft ook een topgame, vooral met z'n vieren. En volgens mij voor het eerst in 20 jaar weer eens op een originele NES gesepeeld :)

Dank wederom voor de organisatie. Hopelijk komt Killer Instinct in de toekomst ooit nog erbij.

Wel jammer dat ik SF5 helemaal over het hoofd heb gezien?
 
op de vele street fighter nederlagen tegen marco na :cry: , een prachtdag gehad
mooie games gespeeld en gezelligheid! helemaal top.
 
Wat een leuke opkomst guys! Was een beetje stressy, omdat het echt veel bloed, zweet en tranen heeft gekost om op deze locatie toch een arcade te realiseren, maar we hebben het gered. Special props gaan natuurlijk uit naar de guys die het mede mogelijk hebben gemaakt en echt heel hard hebben gewerkt. Mart, Netaxe, Cageman, Dr. Doggy, Sphere, Doc81 en The Beatmaster. Thnx voor jullie tomeloze inzet, couldn't have done it without you!

Nu maar hopen dat dit het volgende event op de vaste locatie is, maar als dat nog even op zich laat wachten zal er mss nog eentje hier komen. De kosten zijn hoog en de events zorgen er wel voor dat ik deze kan dekken. Het event was helemaal te gek, maar deze ruimte eist helaas wel zijn tol, de apparaten gaan wel opvallend veel naar de fillistijnen. Dit komt echt door de vochtige/koude ruimte waar sommige hardware niet tegenop gewassen is. De hoop is dus op een snelle verhuizing naar de vaste ruimte! Het belangrijkste is dat we er nog zijn en we nog een heel goed perspectief hebben!

Cheers!!
 
Respect hoor Has, :shock:

Het was echt weer top, knap om toch elke keer weer andere toffe games te kunnen spelen.
Een aantal van mijn hoogtepunten:
1. De klassieke potjes streetfighter tegen mijn nemesis Lorre001 (toch maar sfV halen, maar wel als het een complete game is :mrgreen:
2. Airhockey en dansen met boer Anton
3. Panick park (om in je broek te pissen van het lachen)
4. The way back where Phillip 'de snaak' was sleeping on refiks lap :mrgreen:

Enige minpuntje: het missen van een paar vaste gezichten; beau (beter bekend als Goorst), nasischijf (mijn knuffelamsterdammers), chtulu, robin (tha dude), en anunaki (Patrick)
 
Marcosan30":89ozn24b said:
Respect hoor Has, :shock:

Het was echt weer top, knap om toch elke keer weer andere toffe games te kunnen spelen.
Een aantal van mijn hoogtepunten:
1. De klassieke potjes streetfighter tegen mijn nemesis Lorre001 (toch maar sfV halen, maar wel als het een complete game is :mrgreen:
2. Airhockey en dansen met boer Anton
3. Panick park (om in je broek te pissen van het lachen)
4. The way back where Phillip 'de snaak' was sleeping on refiks lap :mrgreen:

Enige minpuntje: het missen van een paar vaste gezichten; beau (beter bekend als Goorst), nasischijf (mijn knuffelamsterdammers), chtulu, robin (tha dude), en anunaki (Patrick)

Thnx ouwe beer! Inderdaad jammer van het ontbreken van The Usual Suspects, maar hopelijk de volgende keer :mrgreen:
 
Marcosan30":26z9gf6t said:
Respect hoor Has, :shock:

Het was echt weer top, knap om toch elke keer weer andere toffe games te kunnen spelen.
Een aantal van mijn hoogtepunten:
1. De klassieke potjes streetfighter tegen mijn nemesis Lorre001 (toch maar sfV halen, maar wel als het een complete game is :mrgreen:
2. Airhockey en dansen met boer Anton
3. Panick park (om in je broek te pissen van het lachen)
4. The way back where Phillip 'de snaak' was sleeping on refiks lap :mrgreen:

Enige minpuntje: het missen van een paar vaste gezichten; beau (beter bekend als Goorst), nasischijf (mijn knuffelamsterdammers), chtulu, robin (tha dude), en anunaki (Patrick)

:cry:
 
Ratson":1nxy96qp said:
ls Goorst), nasischijf (mijn knuffelamsterdammers), chtulu, robin (tha dude), en anunaki (Patrick)

:cry:[/quote]

En Ratson natuurlijk! Gisteren wilde ik het elke keer vragen aan Jac en de rest, maar kwam er niet van! Waar was je ouwe?
 
Back
Top