What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

PlayStation3 Launch

Heb je wel foto's gemaakt? Anders geloven wij natuurlijk nooit dat je er eentje had!
 
Hij staat hier nog, kom anders een keer online Rano of reageer op me pm ouwe dibbes. Ik ga nog wat pics maken omdat er nog een vette special komt op Gamez.nl.
 
Hardware:

PS3 20GB: 32,000
PS3 60GB: 51,000
Total: 83,000

Software:

- Ridge Racer 7: 27,000(38%)
- Gundam: 20,000(26%)
- Resistance: 16,000(40%)
- Sega Golfclub Featuring Miyazato Family: 3,000(24%)

Reken zelf maar uit hoeveel er dus verscheept zijn zonder game.
 
RR verschil lijkt wel mee te vallen tbh, RR7 is natuurlijk ook een stuk nieuwer. En RR6 had nog geen 1080p support.

Ps3 1080p

up0078.jpg


xbox 720p

up0080.jpg
 
Ik heb die vergelijkingen ook gezien.

Het gaat om de graphics stijl van de console, waarbij ik een voorkeur heb voor de PS3. De Xbox had bijvoorbeeld betere graphics dan de PS2, want games als Ninja Gaiden hadden nooit op een PS2 gemaakt kunnen worden. Als je echter kijkt naar games als Onimusha, dan heb ik toch echt de voorkeur aan de wat grilligere graphics van de PS2 dan Genma Onimusha op de Xbox. De Xbox en de 360 hebben beiden een wat meer vlakkere, vage stijl van graphics en die van Sony wat karteliger. Laatstgenoemde werkt in RR in ieder geval beter.
 
Even een klein uitstapje naar iets anders, volgens het (overschatte) Kotaku kosten deze games nog maar 2600 Yen en moeten de publishers zich ernstig zorgen gaan maken. Het is echter de prijs die de winkel zal betalen als jij je game inlevert, stelletje morons. Je ziet deze kanji onder de afbeelding van de hoes staan, KAU-Kopen. Elke winkel heeft buy en sell kanji's. Don't you just love Japanese?
kau_1.gif

godhandslashed.jpg
 
Back
Top