What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Planetside2 voor ps4

becat

Button Masher
Hallo forumleden,

Zijn er ook mensen hier die Planetside 2 voor ps4 spelen? Ik ben op zoek naar mensen die dit samen met mij willen spelen. Ik speel dit nu een poosje en merk dat het een te gek spel is maar dat je wel als een team moet spelen, run-and-gun is gewoon niet zo leuk en ook onmogelijk om goed te spelen.

Groetjes,
Bert
 
Hoi, ik kende deel1 en heel toevallig heb ik deel 2 gisteren geprobeerd, maar ik vond het er niet uitzien. Lijkt je rocketleague (ook gratis deze maand) niet leuker?
 
Back
Top