What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

mustbedreaming is gewoon een forumlid. Ik heb ook zo'n blauwe stool gekocht van hem. Geen linkje dus, als je daar inderdaad op doelde.

Eens met de volgorde; straks als de cab er is meteen neerploffen :mrgreen:
 
Akuma2000":1rq5kh0l said:
Twee uit de hand gelopen hobby's gecombineerd (het draaien van webshops en flipperen) :)
Dit weekend de shop "af genoeg" kunnen krijgen om het online te zetten.
Mochten er hier flipperliefhebbers zijn die ik kan helpen aan onderdelen, Nozomi prijzen aanwezig :)
Cool!
 
Akuma2000":1sh63h3x said:
Twee uit de hand gelopen hobby's gecombineerd (het draaien van webshops en flipperen) :)
Dit weekend de shop "af genoeg" kunnen krijgen om het online te zetten.
Mochten er hier flipperliefhebbers zijn die ik kan helpen aan onderdelen, Nozomi prijzen aanwezig :)

Gaaf man! Heerlijk als je van hobby je werk kunt maken. Hoop dat ik ooit nog is wat nodig heb van je shop, eerst nog een flipperkast regelen haha. Succes met de shop !!
 
RoOd":5syq7lyy said:
PascalP":5syq7lyy said:
En de 2 rode stoeltjes die Mustbedreaming had staan bij mij in de kelder ;)

Toch wel je game kelder heh! Anders is het zonde :-)

Staan niet bij de wasmachine nee ;)

Vind ze persoonlijk wel iets te laag voor bij mijn Cyberlead (deze heeft namelijk een iets hoger control panel dan een Sega cab), maar dat wist ik van te voren al.
Nu op zoek naar een cab die bij de stoeltjes past :twisted:
 
Bloodborne%20OST.jpg~original


Lekker genieten van de Japanse versie van de Bloodborne soundtrack. Deze heeft in tegenstelling tot de andere versies 2 cd's en een paar extra tracks.
 
De labels zijn zo vals als wat, vanavond maar eens de case eraf en kijken wat erin zit :-)
Van mn nieuwe Italiaanse vriend die her en der op alle fora Neo Games aanbied.

27349419194_f7021986e9_c.jpg
 
labels vals? Hmzz zien er voor mij echt uit XD

Die van mij zien ook zo uit, misschien toch maar eens open maken...
 
Ik zou het heel bijzonder vinden als ik cart nr 64 en 161 zou hebben gekocht. Het kan altijd natuurlijk, je weet maar nooit met die Italianen :-)
 
RoOd":1bc6ndzg said:
Ik zou het heel bijzonder vinden als ik cart nr 64 en 161 zou hebben gekocht. Het kan altijd natuurlijk, je weet maar nooit met die Italianen :-)

Cart nummer 161 is helemaal ok en cart 64 heeft wat merkloze chips erbij maar ziet er totaal niet uit alsof deze later zijn toegevoegd. De lassen zitten echt superstrak allemaal en er zitten ook eeproms met de juiste tags in.

Dus alle stof eruit gehaald en ze blinken weer. Volgende maand nog maar wat bestellen :-)
 
Back
Top