Da Dude
Nozomi Elite
Vandaag de Amiga Forever en de C64 Forever gekocht. Had nog een oude illi versie, en dat vond ik niet meer kunnen. Als je ze samen kocht, kreeg je korting. Anders had ik de C64 nog ff niet gedaan.
Ben meer van de 16 bit dan de 8 bit. Al zijn de MSX en C64 wel erg leuk ivm met nostalgie.
Mooi progje om mijn amiga disks e.d. te draaien op mijn pc. Alles werkt via een makkelijk menu.
En de nieuwere OS'en zijn via de app te downen en te draaien.
http://www.amigaforever.com/ en http://www.c64forever.com
(Fun fact, als je beide koopt via de C64 site, is het iets goedkoper.)
Amiga

C64

Ben meer van de 16 bit dan de 8 bit. Al zijn de MSX en C64 wel erg leuk ivm met nostalgie.
Mooi progje om mijn amiga disks e.d. te draaien op mijn pc. Alles werkt via een makkelijk menu.
En de nieuwere OS'en zijn via de app te downen en te draaien.
http://www.amigaforever.com/ en http://www.c64forever.com
(Fun fact, als je beide koopt via de C64 site, is het iets goedkoper.)
Amiga

C64






