What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

3d is met een bril ja, ik gebruik het niet voor gamen, maar soms een filmpje, als mijn vrouw iets kijkt wat mij niet boeit. Maar hij was net zo duur toendertijd als een normale 27 inch.


Maar de combi met Battlefield 4 is geweldig.
Op het kleine scherm de map erbij. ideaal.
gr.
Robin
 
Wil toch ook altijd nog wel een 3d tv voor films aanschaffen. Hoop mensen vinden het weinig tot geen toegevoegde waarde hebben... I disagree :). Zeker animatie films zijn 3D IMO erg cool!
 
Het is zeker mooi, en 3d zit tegenwoordig in elke TV.
Ik wil nog wel een keer een 40inch Led tv als PC scherm, maar vaak zijn die tv's niet goed qua resolutie voor PC's. dat werkt blijkbaar toch anders.
 
40 inch scherm voor je pc... Gaat je stoel dan automatisch meedraaien als je een document aan het lezen bent :) ?
 
document aan het lezen? Duh, gamen hahahahaha
Voor het gamen lijkt me het erg vet.
Want op een console zit je op een hd tv, sommige zelf op schermen van 50 inch, terwijl je op de pc al een hele baas bent als je scherm groter is dan 22 inch
 
PC zit je doorgaans ook veel dichter bij, vandaar mijn opmerking :). En natuurlijk gamen... Document, hoe kom ik erbij... tsssssss 8) .
 
Tekken 3 PCB kit.

Gekocht van de 1ste eigenaar die hem back in the day nieuw gekocht heeft (prive verzamelaar)!
Jamma connector is amper aan te zien dat er ooit een connector op heeft gezeten!




 
Leuke get! Ondanks veel kritiek over Tekken ('button bashing') heb ik het altijd toffe games gevonden. En is button bashen niet nodig om een leuk potje te spelen ;)
 
PCB ziet er echt nog als nieuw uit, artwork is ook nog nooit uit de folie geweest lijkt het wel... :shock:

Maar ik gebruik hem waar ik hem voor gekocht heb, en dat is spelen! Hangt inmiddels al in mijn 4 button Neo cab, werkt perfect!

En betreft de kritiek over het button bashen, misschien is dat wel de reden waarom Tekken de enige fighter is waar het lijkt alsof ik een beetje skills heb :lol: :lol:
Eddy Gordo :twisted:
 
Back
Top