What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

De standaard super nintendo scart kabel staat bekend om zijn lawaai. Hij is slecht geaard en slecht afgeschermd, Wat een brom veroorzaakt, vooral als het scherm wit oplicht.
Dit kun je simpel verhelpen door een handmade kabel van retro_console_accessories op ebay te kopen.
http://www.ebay.nl/itm/Super-Nintendo-P ... 25a646b8a7

De tv zal ook wel wat brommen, maar dat is normaal op hoger volume voor zo'n scherm. Doen mijn logitech boxjes ook. Gewoon niet te hard zetten dus 😉
 
Ik zal er binnenkort is naar kijken, nog niet echt tijd voor gehad. Alvast dank voor de tips !

Deze week nog een leuk stukje speelgoed opgehaald. NES 8 bit compleet in doos, niet vergeeld en in top conditie. Zelfs het piepschuim is in goede staat. Dat is blijkbaar ook nog speciaal is me verteld :lol:

9935225312110image.jpeg
 
Nice zeg die Nintendo. Gewoon tof om zo te hebben. Is gewoon net alsof je een nieuwe in hand hebt en kan unboxen:)
 
RoOd":19knkic8 said:
Nice zeg die Nintendo. Gewoon tof om zo te hebben. Is gewoon net alsof je een nieuwe in hand hebt en kan unboxen:)

Zeker! Wilde tijdje terug nog een Wii U halen, gewoon voor de heb... Maar moet zeggen dat ik blijer wordt van deze set haha.

Nu kijken of ik nog een mooie boxed SNES op de kop kan tikken :)
 
Da Dude":281z3z1k said:
Ik heb er 1, maar niet in doos.

Thanks voor het aanbod maar heb al een prima snes staan ook niet boxed. Om alles beetje netjes te bewaren ben ik op zoek naar de boxed versions. Liefst een special edition maar dat is voor deze consoles bijna niet meer te betalen.
 
Penguin adventure is vet. Damn, heb ik die veel gespeeld man. Die muziek ook!

Wat zijn die games links? Herken ik niet zo 1,2,3
 
Penguin adventure heb ik ook nog heel veel gespeeld - op een of andere manier associeer ik dat spel met pannenkoeken :mrgreen:
 
groo1306":10se5a03 said:
Vet man. Echte klassiekers voor msx liefhebbers. Die spellen heb ik echt veel gespeeld. :)
Yep! Mooie tijden waren dat, Jaco..! ;)

En ja: Hinotori (geen goedkope game tegenwoordig), Gradius/Nemesis, Knightmare en Penguin adventure.

Hele mooie get.
 
wow, gefeliciteerd! dat is nog eens een postbezorging :)

wat een superlieve foto, echt een plaatje!
 
Back
Top