Cageman":2uop7zzv said:Dat ziet er bruut uit. Zal de Belgische kranten wel in de gaten houden voor nieuws over dodelijke drone-ongelukken.
Cageman":1zjgahx7 said:Dat ziet er bruut uit. Zal de Belgische kranten wel in de gaten houden voor nieuws over dodelijke drone-ongelukken.
sombetzki":n523snra said:30 is echt niet hoog, daar ga je zo overheen...
sombetzki":1c8w46pn said:Dat hoor je mij niet zeggen. Is alleen jammer als je je niet aan de regels houd en wel gepakt wordt met een dikke boete als gevolg, omdat de wetgeving te streng is
Da Dude":1fn5ly4j said:Anton, lach jij maar, jij probeerde er bomen mee te snoeien, hahaha