ZeMMiK":3nw7p3pb said:@sphere: Twinkle start sprites???
Dat moeten wij dat dan maar eens uitproberen. Zou wel leuk zijn.Da Dude":1fjodwed said:Jij ook, Nu kunnen we vs games spelen. Of is dat binnen hetzelfde wifi netwerk???
Da Dude":1tric2fe said:We zien graag het eindresultaat. 2016? of 17? :mrgreen:
Da Dude":s47reco4 said:Warhammer. oehhh mooie tijden. Heel veel van gehad. Alles verkocht om de aankoop van mijn cabs te financieren. Maar wat een dure hobby was dat. Het is nu nog duurder geworden. 1 tank voor 80 euro is niks.
sombetzki":359pv9kg said:Da Dude":359pv9kg said:Warhammer. oehhh mooie tijden. Heel veel van gehad. Alles verkocht om de aankoop van mijn cabs te financieren. Maar wat een dure hobby was dat. Het is nu nog duurder geworden. 1 tank voor 80 euro is niks.
Ah, tanks... 40k dus. Das niks voor mij, alleen de fantasy reeks, met name de undead en orks
Da Dude":2pydrpbw said:sombetzki":2pydrpbw said:Da Dude":2pydrpbw said:Warhammer. oehhh mooie tijden. Heel veel van gehad. Alles verkocht om de aankoop van mijn cabs te financieren. Maar wat een dure hobby was dat. Het is nu nog duurder geworden. 1 tank voor 80 euro is niks.
Ah, tanks... 40k dus. Das niks voor mij, alleen de fantasy reeks, met name de undead en orks
Ik dus niet Fantasy vind ik veel minder leuk. Ik had een enorm Chaos Space Marine Army. klein Necrons leger. Ooit begonnen met Space Marines.
Verder al die games als Gorka Morka, Necromunda, Hero Quest, Adv. Hero quest, Space Quest, Adv. Space Crusade etc. etc. gehad.