What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

Da Dude":18nrpa4h said:
Op FB al gereageerd, maar het is echt een mooie aanwinst. Art ook orgineel?

Yep, dit keer wel...normaal koop ik PCB's zonder artwork aangezien dat in veel gevallen €50 tot €100 scheelt. Nu had ik helaas geen keuze.
 
Zo, weer een nieuwe get en weer niet arcade-gerelateerd...
Niet dat ik niet meer aan arcade doe, maar heb momenteel genoeg cabs en games om te spelen dat er eerst maar geen pcb's bij hoeven. Kunt wel een hele stapel pcb's hebben liggen, maar als je ze niet speelt is dat ook zonde.

Woensdag werd deze bezorgd;
2b8d4bfb-adb6-4ab3-99e3-e850014454c9_zpsf4hg92w5.jpg

Een slagje groter als de drone die ik mee had naar het laatste event;
359156FF-2CA9-4568-9B68-06A4B6D0E350_zpsfsv9uitt.jpg

En direct s'avonds getest in de achtertuin;
1E93B9EC-8E0C-4D57-B064-E032F8882570_zps6pxn7b2g.jpg

Dit weekend uitgebreid testen en camera eronder hangen om wat mooie plaatjes te maken.

ff wat specs;
- GPS (hangt superstabiel daardoor en kan daardoor ook vliegen als het waait (niet bij storm ;)))
- 300 meter maximale vlieghoogte
- minstens 1,5 km bereik
- open source flight controller (alles te tweaken, tunen en te programmeren)

Ben erg benieuwd wat ik hier allemaal mee kan/ga doen :)
 
Mooi man, vooral die GPS is een uitkomst. Dan vliegt ie zeker ook automatisch terug naar je als de connectie verbreekt en de accu laag is? Want dan heb je echt weinig zorgen dat ie opeen uit de lucht dondert ;-)
 
Wat vet man! Het zijn de afstandsberstuurbare autootjes van nu. Had ik maar meer tijd en geld!
Veel plezier ermee man en hou ons op de hoogte!
 
Da Dude":25uwq2xv said:
Mooi man, vooral die GPS is een uitkomst. Dan vliegt ie zeker ook automatisch terug naar je als de connectie verbreekt en de accu laag is? Want dan heb je echt weinig zorgen dat ie opeen uit de lucht dondert ;-)

Klopt. Accu leeg gaat hij piepen. Heb ik 2 minuten om te landen, anders land hij automatisch op de plek waar hij dan vliegt. Verbreekt de verbinding met de remote dan vliegt hij terug naar het punt waar hij is opgestegen en land hij ook zelf.
Zit ook een paniek switch met dezelfde functie.

En er is mission planner software beschikbaar. Dit is een soort van TomTom voor drones. Ik kan dan gewoon allemaal punten op de kaart aanklikken en hoogtes instellen die ik wil en vervolgens vliegt hij compleet autonoom die route en komt weer terug (mits accu vol genoeg natuurlijk ;))

Psykick":25uwq2xv said:
Wat vet man! Het zijn de afstandsberstuurbare autootjes van nu. Had ik maar meer tijd en geld!
Veel plezier ermee man en hou ons op de hoogte!

Thanks, ga ik zeker doen! Ben er ook echt heel blij mee. Die kleine drone was mooi om het manual vliegen onder controle te krijgen en een xtje te crashen zonder dat er een klein fortuin tegen de vlakte gaat, maar dit is wel even een stapje verder nu

Net ook een SJ4000 (GoPro kloon) van een collega te leen gekregen, die gebruikte hem toch niet.
Eerst maar even checken of dat beetje goede beeldkwaliteit is voordat ik zelf eentje bestel.

Direct maar eronder gehangen;

333A6726-9676-4F8F-9553-5D8513882DD2_zpstogxzq8a.jpg

Is zonder gimbal (apparaatje om camera steady te houden tijdens het vliegen), maar t is allemaal duur genoeg ;) Eerst maar zo vliegen voordat ik er nog meer geld in stop.
 
sombetzki":2v8i9518 said:
Zo, weer een nieuwe get en weer niet arcade-gerelateerd...
Niet dat ik niet meer aan arcade doe, maar heb momenteel genoeg cabs en games om te spelen dat er eerst maar geen pcb's bij hoeven. Kunt wel een hele stapel pcb's hebben liggen, maar als je ze niet speelt is dat ook zonde.

Woensdag werd deze bezorgd;
2b8d4bfb-adb6-4ab3-99e3-e850014454c9_zpsf4hg92w5.jpg

Een slagje groter als de drone die ik mee had naar het laatste event;
359156FF-2CA9-4568-9B68-06A4B6D0E350_zpsfsv9uitt.jpg

En direct s'avonds getest in de achtertuin;
1E93B9EC-8E0C-4D57-B064-E032F8882570_zps6pxn7b2g.jpg

Dit weekend uitgebreid testen en camera eronder hangen om wat mooie plaatjes te maken.

ff wat specs;
- GPS (hangt superstabiel daardoor en kan daardoor ook vliegen als het waait (niet bij storm ;)))
- 300 meter maximale vlieghoogte
- minstens 1,5 km bereik
- open source flight controller (alles te tweaken, tunen en te programmeren)

Ben erg benieuwd wat ik hier allemaal mee kan/ga doen :)
Kijk, hier word ik nou blij van.
 
Nadat ik mijn toetsenbord en muis vervangen heb:
unnamed.jpg


Was gisteren mijn koptelefoon aan de beurt:
IMG_8562.JPG


Ook een hebbedingetje om mijn Razer verslaving te stillen gekocht.
IMG_8470.JPG


Nu is mijn zakgeld op 😉
 
Gezien mijn recent ontdekte arcade hobby steeds serieuzer wordt en er al behoorlijk wat aankopen zijn gedaan, dacht ik zal ook eens wat posten hier, dit zijn mijn aankopen van de afgelopen 2 maanden (dus niet in 1 koop 😉 )

Meeste games zijn prima speelbaar op mijn (4 button) MVS cab, maar volgende aankoop zal volgens planning een candy cab worden met 2p 6 buttons om Street Fighter te spelen zoals het hoort! 8)

Dungeons & Dragons CPS2 (A+B board):
3EB4A76A-56D1-466F-9D27-B3B6FD17265E_zpsubdqidz0.jpg

Hyper Street Fighter II CPS2 (conversie) (A+B board):
18B617AF-D75B-4FB4-AA86-D69D13302C32_zpsczjwwcxt.jpg

Killer Instinct 2 met CF conversie kit:
A97F41A8-2C88-48D0-B38E-34D36252A202_zpsovnnhxyh.jpg

Street Fighter II' Champion Edition CPS1 (Japans):
FEB9FE25-B848-4A29-B5B8-C47E39DA6C58_zpsofzhypqw.jpg

Final Fight CPS1:
A5C1D360-F8DD-47EC-B967-D5CCB8EF109F_zpsqyfjqoak.jpg
 
Da Dude":vwrmmwig said:
Final Fight is echt super.
Maar er staan nu 2 hele goedkope Candies hier te koop.
Een New Astro City viewtopic.php?f=7&t=5864
en een Taito Cyberlead viewtopic.php?f=7&t=5992 met of zonder Tekken 4

Final Fight is ook echt super, denk dat ik deze PCB toch wel al het meeste in mijn cab heb gehad!

Die cyberlead ziet er zeer aantrekkelijk uit voor dat geld, had ze beide al zien staan.
Maar nu even niet zeg maar, de 5 PCB's zijn ook niet de goedkoopste allemaal en ook wilde de vrouw afgelopen maand nog op vakantie 8)

Maar als die cyberlead tegen de kerst nog steeds te koop staat heb ik er wel een plekje voor.... 😉
 
1,5 Week wachten, en mijn pakketje uit China is binnen.
Geweldige service. Ook gewoon EU adapter erbij. Hoppa.

foto van internet. nog geen tijd om te maken

JXD-S7800B-1-640x464.jpg
 
Da Dude":jnkob7g8 said:
1,5 Week wachten, en mijn pakketje uit China is binnen.
Geweldige service. Ook gewoon EU adapter erbij. Hoppa.

foto van internet. nog geen tijd om te maken

JXD-S7800B-1-640x464.jpg

ik ben benieuwd naar je review,ik zit er aan te denken om er ook 1 aan te schaffen
 
Pieter post amahoela! Ik moest het gewoon zelf halen ;)

Maar inmiddels ben ik de trotse eigenaar van een New Astro:

qGLpYRryy7uNIPcOpNV6Ol-WylC2s6rECzNKsIKbmFY.jpg

Hij heeft nog wel wat werk nodig maar dat is met name cosmetisch. Technisch is het een mooi ding met een lekker scherp beeld. Klein beetje burn maar minimaal zichtbaar. En dan ook maar gelijk even een bedanktje voor NeTaXe en Psykick voor de nodige support hierin, dank jullie wel heren! :D
 
Back
Top