What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

Geen arcade, wel vet imho;

11407000_10153389329094907_7465091025006325851_n.jpg


Goedkope drone gekocht. Gezien ik vorig jaar de DJI van het werk gecrashed had wilde ik toch wat meer ervaring opdoen met het vliegen met drones, dus dan beter maar met een goedkoop modelletje beginnen. Wie weet in de toekomst een brevet halen om pro ermee te gaan vliegen.

Aardige kwaliteit beeld toch wel :)

11401458_10153392438284907_5495058011452286977_n.jpg
 
leuk speelgoed zo'n drone Anton

Ik heb een add on voor mijn DK PCB binnegekregen:

24g2kxt.jpg


deze prik je in je CPU socket

1194ity.jpg


en dan kun je met Pauline spelen om Mario te redden :mrgreen: , Oh ja en het bevat ook D2K en die kun je ook met Mario of Pauline spelen.

2s7w0m1.jpg


En nog een vette feature"

15wmkow.jpg


Hij heeft een ethernet aansluiting zodat de highscore kunnen worden geupload naar http://arcadehighscores.com/
 
De maker van deze is een vriend van me uit Duitsland. Die heeft er al aardig wat maar t beperkt zicht nog toch z80 games.
 
Cageman":11tn9kv8 said:
Cool, zo'n drone.. ben ik ook al even over aan het denken. Wat voor iets is het?

Meeste cheap ass drone die je kunt vinden ;)
Syma X5C-1. Kost € 70 ex verzendkosten. Prima drone, vliegt goed, maar de beeldkwaliteit is niet super (wat wil je ook voor die prijs) en hij heeft bvb geen GPS en kan niet stil op de plek hangen zonder te corrigeren wat de duurdere varianten wel kunnen. Ook zit er geen gimbal onder, dus het beeld trilt wel en hij weeg 106 gram, dus is wel windgevoelig.
Maar goed, voor 70 euro kun je dat ook niet verwachten.

Prima om mee te oefenen, maar als je dan wat meer wilt zou ik persoonlijk wel overstappen naar een DJI Phantom of een Parrot oid, maar daar hangt dan ook een prijskaartje aan van rond de 1000 euro...

Zelf houd ik het eerst hier bij, we hebben op kantoor een DJI Phantom 2 met een Go Pro met gimbal, die ik in principe kan gebruiken als ik dat wil. Dit is meer een hebbe dingetje om thuis mee te klooien ;)
 
Had een mazzeltje :mrgreen: en ze zijn finally binnen (slooooooooww snail mail :? )

Sexy Parodius:
827CA381-5FD6-4EB4-9CDF-FA4774CF7D15_zpsriqdfstm.jpg

Gokujyou Parodius:
0B19E5D9-EEDC-46B3-9742-7F2A04CECADD_zpst8ispnbe.jpg
 
Het blijven leuke games met heel veel humor, ik heb toevallig net een Jikkyou Oshaberi Parodius voor de Saturn gekocht.
En ben weer even helemaal verknocht. Tijdloos.
 
sombetzki":1uqe8zll said:
Cageman":1uqe8zll said:
Cool, zo'n drone.. ben ik ook al even over aan het denken. Wat voor iets is het?

Meeste cheap ass drone die je kunt vinden ;)
Syma X5C-1. Kost € 70 ex verzendkosten. Prima drone, vliegt goed, maar de beeldkwaliteit is niet super (wat wil je ook voor die prijs) en hij heeft bvb geen GPS en kan niet stil op de plek hangen zonder te corrigeren wat de duurdere varianten wel kunnen. Ook zit er geen gimbal onder, dus het beeld trilt wel en hij weeg 106 gram, dus is wel windgevoelig.
Maar goed, voor 70 euro kun je dat ook niet verwachten.

Prima om mee te oefenen, maar als je dan wat meer wilt zou ik persoonlijk wel overstappen naar een DJI Phantom of een Parrot oid, maar daar hangt dan ook een prijskaartje aan van rond de 1000 euro...

Zelf houd ik het eerst hier bij, we hebben op kantoor een DJI Phantom 2 met een Go Pro met gimbal, die ik in principe kan gebruiken als ik dat wil. Dit is meer een hebbe dingetje om thuis mee te klooien ;)


Hoeveel minuten kun je op 1 lading vliegen??? en voor een betere camera...http://www.polaroid.com/cube
 
ZeMMiK":2h0gqbms said:
sombetzki":2h0gqbms said:
Cageman":2h0gqbms said:
Cool, zo'n drone.. ben ik ook al even over aan het denken. Wat voor iets is het?

Meeste cheap ass drone die je kunt vinden ;)
Syma X5C-1. Kost € 70 ex verzendkosten. Prima drone, vliegt goed, maar de beeldkwaliteit is niet super (wat wil je ook voor die prijs) en hij heeft bvb geen GPS en kan niet stil op de plek hangen zonder te corrigeren wat de duurdere varianten wel kunnen. Ook zit er geen gimbal onder, dus het beeld trilt wel en hij weeg 106 gram, dus is wel windgevoelig.
Maar goed, voor 70 euro kun je dat ook niet verwachten.

Prima om mee te oefenen, maar als je dan wat meer wilt zou ik persoonlijk wel overstappen naar een DJI Phantom of een Parrot oid, maar daar hangt dan ook een prijskaartje aan van rond de 1000 euro...

Zelf houd ik het eerst hier bij, we hebben op kantoor een DJI Phantom 2 met een Go Pro met gimbal, die ik in principe kan gebruiken als ik dat wil. Dit is meer een hebbe dingetje om thuis mee te klooien ;)


Hoeveel minuten kun je op 1 lading vliegen??? en voor een betere camera...http://www.polaroid.com/cube

+/- 7 minuten op 1 lading.
En voor betere camera...
http://www.banggood.com/808-NO_16-HD-12 ... 82197.html

Is goedkoper dan de cube ;) Toch bedankt voor de tip!
 
Plasma tv. 40 inch 90x70 cm lomp ding, maar wat een beeld!!!

Ik heb de scanline generator niet kunnen aansluiten vandaag, en de boxen zitten er nog niet aan:
De foto's zijn met een iphone gemaakt. beeld is irl beter

IMG_7938.JPG

IMG_7930.JPG
 
Wauw, mooie plasma...zal wel über zijn met een scanline generatortje.

Kaboing, hier mijn aanwinst:

Donpachi.jpg


Surprise surprise!
 
Back
Top