What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

image1.JPG

Zo, laat de zomer maak komen

Da Dude":iia7m3c4 said:
image1.JPG

Zo, laat de zomer maak komen

Zo, laat de zomer maar komen. :mrgreen:

Dragon's Crown is epic. Heb die game heel veel gespeeld op de Vita. Speel nu op de hoogste moeilijkheidsgraad, maar heb de levelcap nog niet gehaald. Ga je hoop plezier aan beleven!

Gefeliciteerd! Was het tweede Cave spel dat ik ooit kocht. Als je het wat moeilijker wilt maken, moet je eens de Harahara mode en Manpuku mode spelen (suicide bullets!).

cthulhu":1y7cnt4t said:
Gefeliciteerd! Was het tweede Cave spel dat ik ooit kocht. Als je het wat moeilijker wilt maken, moet je eens de Harahara mode en Manpuku mode spelen (suicide bullets!).

Manpuku is echt bizar. Heb hem een tijdje geleend toen Lorre001 hem nog had, wat een vette game man.
Congrats!

Alsof het allemaal gepland is, gisteren stond PostNL aan de deur met al m'n pakketjes :)

WP_20150606_16_45_01_Pro.jpg

Ik kan weer even vooruit ^^

Inderdaad, ik ben daar ook behoorlijk blij mee. Shocktroopers 2nd Squad ben ik nog naar op zoek.

Overigens zijn 2020 Super Baseball en Neo Turf Masters ook leuke games en samen met Windjammers één van de betere arcade sport-games in mijn collectie. Nou ja, voor mij dan ;)

Shalafi":1alzpjg8 said:
Overigens zijn 2020 Super Baseball en Neo Turf Masters ook leuke games en samen met Windjammers één van de betere arcade sport-games in mijn collectie. Nou ja, voor mij dan ;)

Verreweg de beste sportsgames die ooit gemaakt zijn .

Back