What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

Nice game!! Staat ook op mijn to-play-verlanglijst - nu weet ik eindelijk ook waar het kan :mrgreen:
 
voor het wilde bedrag van 10 euro op de kop getikt.
wellicht nog even modden met een nieuwe stick, eerst maar eens proberen vanavond.

B002ED4DQI_limited.jpg
 
Mooi stickje hoor. Werkt goed.
Ik heb die een half jaar geleden met Tekken 6 gekocht voor 30 ofzo.
Ik vind alleen de knoppen indeling niet super voor Street fighter IV Ultra
 
Ik vond dat ik m'n Fighting Game verzameling maar eens moest uitbreiden, dus hier m'n aanwinsten voor vandaag:

Street%2BFighter%2BII%2BDash.jpg

Dragoon%2BMight.jpg

Moet nog wel even wachten op de spulletjes voor het maken van een Dragoon Might Kick Harness.
 
Vandaag heeft deze Pieter Post een holy grail (voor mij dan) opgehaald in het altijd mooie België.
Ik heb zo'n goeie herinneringen aan deze game dat ik 'm ooit een moest hebben en toen hij op MP stond tesamen met een Daytona kon ik het niet laten om toe te happen.
In eerste instantie een bod uitgebracht om vervolgens overboden te worden door een Duitse kennis van me. Gelukkig haakte hij op het laatste moment af en kon ik alsnog toehappen.
Het is een APB incl. het erg zeldzame stoeltje. Het spel is net als virtua soccer maar dan zonder voetballers, bal, stadion, goal en daar voor in de plaats een politie-agent, een auto en een paar boeven :mrgreen:

20150304_234032.jpg


20150304_234103.jpg
 
Cageman":293ikmkh said:
Daytona no. 7 :)
Hij heeft potentie al moet er goed naar gekeken worden. Wel een gekke Daytona want het is een dedicated single player. Aangepaste bezel, marquee etc.
 
Jinxz":2vy5gsn0 said:
Cageman":2vy5gsn0 said:
Daytona no. 7 :)
Hij heeft potentie al moet er goed naar gekeken worden. Wel een gekke Daytona want het is een dedicated single player. Aangepaste bezel, marquee etc.
Kunnen we onder het genot van een met de APB aangestoken haardvuurtje wel eens naar kijken binnenkort ;)
 
Cageman":19nzbyob said:
Jinxz":19nzbyob said:
Cageman":19nzbyob said:
Daytona no. 7 :)
Hij heeft potentie al moet er goed naar gekeken worden. Wel een gekke Daytona want het is een dedicated single player. Aangepaste bezel, marquee etc.
Kunnen we onder het genot van een met de APB aangestoken haardvuurtje wel eens naar kijken binnenkort ;)

:mrgreen: :mrgreen: Zover gaat mijn liefde voor dit soort houten gebakjes ook :twisted:
 
Mart":bcgt7kp0 said:
:mrgreen: Zo heerlijk die eeuwige woody/candy bitch fight ! :mrgreen:

hahahaha, Ja, de een eindelijk zijn pareltje vol nostalgie binnen, de ander ziet een BBQ boven haardvuur. :mrgreen:
 
Jinxz":2dg4tfo1 said:
Vandaag heeft deze Pieter Post een holy grail (voor mij dan) opgehaald in het altijd mooie België.
Ik heb zo'n goeie herinneringen aan deze game dat ik 'm ooit een moest hebben en toen hij op MP stond tesamen met een Daytona kon ik het niet laten om toe te happen.
In eerste instantie een bod uitgebracht om vervolgens overboden te worden door een Duitse kennis van me. Gelukkig haakte hij op het laatste moment af en kon ik alsnog toehappen.
Het is een APB incl. het erg zeldzame stoeltje. Het spel is net als virtua soccer maar dan zonder voetballers, bal, stadion, goal en daar voor in de plaats een politie-agent, een auto en een paar boeven :mrgreen:

20150304_234032.jpg


20150304_234103.jpg


Veeet!!!

Hebben jullie de stack van Daytona al getest???
 
Gisteren hebben we 'm ff snel aangesloten maar er leek een boel mis te zijn. D'r zat een enorme zoem in de kast en het beeldscherm was verticaal ingeklapt. Het lijkt of de game niet start en een snelle schoonmaakbeurt kan geen kwaad.
Challenge accepted ;)
 
Back
Top