What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

Sphere":2zdsu4ff said:
Hehe thanks guys.

@Jinxz, wij noemen hem Polka(dot)

Ga je je nog opgeven voor morgen Pieter? Zou zonde zijn als je thuis zit te verpieteren morgen.
 
Mooi gedaan beau!

Creaflex-kinderfeestje-glasgraveren-4.jpg
 
Ken":fo2fnhpj said:
Sphere":fo2fnhpj said:
Hehe thanks guys.

@Jinxz, wij noemen hem Polka(dot)

Ga je je nog opgeven voor morgen Pieter? Zou zonde zijn als je thuis zit te verpieteren morgen.

Afhankelijk van hoe goed mijn vrouw zich voelt kom ik mogelijk alleen 's avonds (zonder eten dus)
 
waiwainl":1d45zh8e said:
Mooi gedaan beau!

Creaflex-kinderfeestje-glasgraveren-4.jpg
Dankje wel het is alleen niet graveren maar zandstralen .
Die in het ngc hangt heb ik ook gemaakt .
En voor de ngc crew heb ik ook game room borden gemaakt
 
beau":3uk9ppwn said:
waiwainl":3uk9ppwn said:
Mooi gedaan beau!
Dankje wel het is alleen niet graveren maar zandstralen .
Die in het ngc hangt heb ik ook gemaakt .
En voor de ngc crew heb ik ook game room borden gemaakt

Zandstralen, klinkt vrij onnauwkeurig, maar dat is het zo te zien niet :D

zandstraalwerk%20in%20uitvoering%20zandstralen%20utrecht_0.jpg
 
Die staat in een cabine dat is niet meer
Ik sta er buiten je kan zelfs een foto maken op glas dus er kan veel tegenwoordig
 
Pieter Post kwam een spijker in mijn band geven :evil: :

MVGu4ju.jpg



Toen kwam ANWB een propje geven :)

R7k1jr5.jpg


:D

Ik hoop dat ik morgen nog lucht in mijn band heb zodat ik naar Zoetermeer kan rijden :o
 
Back
Top