beau
Pattern Reader
je bent welkom hasanPsykick":3cj6vyt7 said:Jeetje! Diye XRD is echt vet idd. Zou ik wel ff willen spelen
Veel plezier ermee Dayo![]()
je bent welkom hasanPsykick":3cj6vyt7 said:Jeetje! Diye XRD is echt vet idd. Zou ik wel ff willen spelen
Veel plezier ermee Dayo![]()

Cageman":15qpl44m said:Mooie cab! Inderdaad niet de beste basis voor een conversie, maar wel echt een mooi ding met die kleuren. Was hij te lang of te hoog? Monitor kan er namelijk erg makkelijk af. Voor de lengte heb je een ijzerzaag nodig![]()


Heb al wel even proef gezeten en als een klein kind aan het stuur geslingerd![]()
