sombetzki
Bullet Dodger
Psykick":1nsb5c1l said:Nette bak Anton, gelukkig is ie weer ok. Heb je het de verkoper nog laten weten en zo ja, wat was zijn antwoord?
Nee, heb de beste man niet meer gebeld. Ondanks dat hij kapot is gegaan hebben we er echt een mazzeltje mee gehad. Gelijkwaardige bussen kosten om en nabij 3500 euro, ik heb 1500 betaald. Als er dan een reparatie achter weg komt is dat geen probleem. Mijn monteur merkte direct al dat de aandrijfas niet goed was, maar had niet verwacht dat hij dezelfde dag nog aan vervanging toe zou zijn
Al met al een goede, goedkope bus 8)





