What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

Cageman":ir8veqk8 said:
becat":ir8veqk8 said:
Da Dude":ir8veqk8 said:
Dan zal ik het zoek topic sluiten. Of wil je 2 guns hahahaha.

Dualguns! HAHAA

Nee hoor, die mag wel dicht idd.
Je kunt je eigen topics in Buy, Sell & Trade zelf sluiten.


Klopt, maar ik had de vraag op dit forum gesteld voor zo'n gun, voordat hij zelf een account aanmaakte. darumdus
 
Niet met de post maar gekocht
Dit weekend opgehangen bij mijn schoonouders
Samsung 8200 serie curved uhd 55 inch
 
gaaf man! Voor mij persoonlijk een dubbele gimmick (uhd en curved) maar ondanks dat toch ontzettend mooi.
 
Vet hoor, dikke tv man.. Das bijna 1 meter 40! :O

Ik heb net mijn nieuwe toestel opgehaald;

10625107_10152875999899907_5749458315067990144_n.jpg


iPhone 5S 32 GB ter vervanging van mijn iPhone 4. Weliswaar geen 6, want die vond ik veels te duur. Komt wel een 6 als de 7 uit is ;)
 
Jinxz":3tmpq095 said:
gaaf man! Voor mij persoonlijk een dubbele gimmick (uhd en curved) maar ondanks dat toch ontzettend mooi.
Dat curved kijkt echt super

Mooie phone anton
 
Ik heb die in de winkel gechect een tijdje geleden, maar das zeker een mooi beeld.


En mooie Iphone, heb zelf de 5s 16Gb, en bevalt me goed.
 
Nice Mart!
Pop n Pop en PB4 heb k ook. Vooral PB4 is briljant!

Laat ff weten wat je van Puchi Carat vind, leek me namelijk ook vette game.
 
Om Puchi Carat was het me te doen.
Die is, als alles goed gaat, binnenkort met spinners te spelen in het NGC 8)
 
Ketsui blijft een topper !

Kreeg verleden week mijn Ketsui cube binnen van YHJ .



Ding is van solide glas en best zwaar ,



Kleur komt er niet helemaal uit in het filmpje want hij is donkergroen :x
 
Back
Top