Jinxz":2z1e76pb said:Dat is de verkeerde versie. Jij hebt per ongeluk "ytuD fo llaC" binnen gekregen :mrgreen:
Cageman":1mmuo7ke said:Ja, vanwaar de twee versies?
Da Dude":1mmuo7ke said:En dan vinden ze mij raar met 550 steamgames. :mrgreen:
maare waarom beide versies, ga je verschillen zoeken en een youtube channel oprichten