What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

3 mvs games
Shock Troopers 2nd Squad
King of fighters 2002
Samurai shodown 3

En al de postbode mijn huis vandaag weer heeft gevonden
Dan als het goed is
Nog 2 games

Alpha mission 2
blue's journey
 
Pieter post heeft het huis weer gevonden

Zeker leuke games voor de verzameling



appiehein":2gaszgq1 said:
3 mvs games
Shock Troopers 2nd Squad
King of fighters 2002
Samurai shodown 3

En al de postbode mijn huis vandaag weer heeft gevonden
Dan als het goed is
Nog 2 games

Alpha mission 2
blue's journey
 
Impulsaankoop...

DDPSDOJ.jpg
 
Mr cave congrats 😉
cool hoor geweldige shooter
 
Thanks! Ik zag hem te koop en moest gewoon toeslaan...zonder nadenken eigenlijk.
 
Ik had het al gezien, maar veeeetttttttttteeeeeee aankoop kerel, je hebt je collectie nu aardig compleet dacht ik. :D
Kun je me mooi helpen zoeken naar mushihimesama 1.5 matsuri
 
Het begint er aardig op te lijken...volgens mij nog maar 5 te gaan, op alle black label en matsuri versies na dan, want daar heb ik echt allemaal geen geld voor...ik hou het zoveel mogelijk wel bij de reguliere versies (misschien Ibara Kuro nog aangezien die echt compleet anders speelt). Als ik ooit nog een Mushihimesama 1.5 Matsuri tegenkom zal ik aan je denken.
 
sodeju - gaaf man! :mrgreen:

Mag je de 11de best wel meenemen voor wat shared-play :D :D :shock: 8) :mrgreen:
 
waiwainl":2lsxdles said:
sodeju - gaaf man! :mrgreen:

Mag je de 11de best wel meenemen voor wat shared-play :D :D :shock: 8) :mrgreen:


+1, zeer vette game. goed bezig man.
 
Ik vind jullie nog altijd de freaks van de hobby, maar ik kan het ook weer heel goed begrijpen. Vette aanwinst en ondertussen idd en zeer indrukwekkende collectie. Als je hem de 11e meeneemt krijgt ie zeker een ereplek, laat maar weten zodat ik zijn bedje kan spreiden :)
 
Psykick":f41arux1 said:
Ik vind jullie nog altijd de freaks van de hobby, maar ik kan het ook weer heel goed begrijpen.

Is ook wel een beetje zo...was overigens nooit van plan zoveel geld uit te geven aan één spel vooral als je gaat uitrekenen hoe duur het is voor één minuut speeltijd.

Als je hem de 11e meeneemt krijgt ie zeker een ereplek, laat maar weten zodat ik zijn bedje kan spreiden :)

Is goed, ik zal hem wel meenemen.
 
Back
Top