What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

Haha! Maar voor die 2500 heb ik een complete racecab.

Heb zelf ook een aantal cave games gehad, maar vond het echt vaak teveel geld voor één pcb. Waarvan de game vaak ook verkrijgbaar is op de Xbox 360. Ieder zijn ding, zullen we maar zeggen :)
 
Cageman":gwssj3tp said:
Haha! Maar voor die 2500 heb ik een complete racecab.

Voor het geld van één zo'n racecab kan ik een Candy Cab kopen met één of meerdere spellen.

Heb zelf ook een aantal cave games gehad, maar vond het echt vaak teveel geld voor één pcb. Waarvan de game vaak ook verkrijgbaar is op de Xbox 360. Ieder zijn ding, zullen we maar zeggen :)

Helemaal waar, het is ook een achterlijke som geld voor een printplaatje. Voor mij is het zo ongeveer een obsessie en een doel om alle Cave shmups (op DeathSmiles II na) in m'n bezit te hebben en ben al aardig op weg. Ik koop overigens tegenwoordig geen spellen meer met origineel artwork...dat vind ik teveel geld voor papierwerk dat in een mapje onder een kast verdwijnt.
Ze zijn inderdaad (bijna allemaal) uitgebracht op de Xbox 360, maar ik heb echt helemaal niets met die console of zelfs met Microsoft (moet wel eerlijk zeggen dat ik Sony ook een stel boeven vind...misschien zelfs nog groter dan Microsoft).
Uiteindelijk gaat het er om hoeveel plezier iemand heeft met z'n aankoop en als het daar op aankomt zit ik nog steeds als een klein meisje te giechelen.
 
Er zijn ook mensen die bakken met geld uit geven aan 25+ jaar oude auto's - doe mij maar printplaten :mrgreen:
 
Cageman":12jrleho said:
Heb zelf ook een aantal cave games gehad, maar vond het echt vaak teveel geld voor één pcb. Waarvan de game vaak ook verkrijgbaar is op de Xbox 360. Ieder zijn ding, zullen we maar zeggen :)

Mee eens, maar ook weer niet. Niet alle ports zijn 100%.
Voorbeeld, Futari was onderdeel van een ShootemUp meeting.. dus die speelde ik veel op Mame.
De slowdown is niet goed op Mame, dus moeilijker..
Voordat we naar zoetermeer gingen ff een clinic bij Lorre001 gespeeld op echte PCB, dat was aanzienlijk makkelijker..

De versie die in Zoetermeer draaide (360) was zeker 15% beter te spelen, hij is een stuk 'trager', moeilijk te omschrijven. Mijn scores waren ook enkele tientallen miljoenen hoger, dus er was zeker verschil, en merkbaar :)

Andersom werkt het ook.. 360 versie op mijn astro grijsgespeeld. Kom ik bij lorre001 na 3 weken, bak ik er geen drol meer van op de echte pcb.. sja ;)
 
Oh, helemaal eens met het feit dat een port vaak anders speelt dan het origineel hoor :) En ik vind cave games ook echt waanzinnig gaaf, maar ben er niet 'fan' genoeg voor om er veel geld aan uit te willen geven. Voor mij is een Xbox360 port goed genoeg om lol mee te hebben.

Ik geef mijn geld dan inderdaad liever uit aan een initial D :mrgreen:

Bottom line: we genieten allemaal enorm van deze hobby. Het kan toch niet mooier!
 
yep. kapotte dingen zijn nooit leuk... Hoort wel een beetje bij de hobby, zeker met oudere cabs en pcbs.
 
Vandaag opgehaald
IMG_5631.JPG


IMG_5628.JPG


En voor mijn vrouw en kids:
IMG_5630.JPG
 
nice zo een witte PS4
hoop dat als Mortal Kombat X op 14-4-2015 uitkomt er ook snel zo een combipakket zal zijn want dan scoor ik ook een PS4 voor dat spel
 
Gaaf :-)

Ik wacht nog even op de price drop - maar m'n PSN account heeft al verschillende PS4 games :mrgreen:
 
Ken":26365ufs said:
Waar heb je die witte PS4 gekocht Da Dude?


Game Mania. Ik heb hem de dag na de E3 meteen gereserveerd. Zij waren uiteindelijk de eersten die mijn reservering opnamen.
 
Nice die Time Crisis Patrick! Blijft toch ook een baas van een schietspel! Ik hoop wel dat je projectiescherm een beetje in orde is anders wordt het een flink project om hem weer helemaal netjes te krijgen met het juiste scherm e.d. Succes!
 
tx Has

de vorige eigenaar zei dat het scherm in alle testmodes goed was, maar dat er geen kabel bij zat tussen game en beeldscherm waardoor de game blind speelde

laten we hopen dat het er allemaal goed uitziet
 
Back
Top