sombetzki
Bullet Dodger
Mooi WaiWai!
Ketsui op DS speelt heerlijk ondanks het kleine schermpje. Heb em heel veel gespeeld (op R4 :$). Graphics zijn ook super vet!
Krijgt wel pijn aan je ogen na een tijdje, maar dat hoort erbij
Veel plezier ermee!
Ketsui op DS speelt heerlijk ondanks het kleine schermpje. Heb em heel veel gespeeld (op R4 :$). Graphics zijn ook super vet!
Krijgt wel pijn aan je ogen na een tijdje, maar dat hoort erbij
Veel plezier ermee!