hotshot123":3jal3qwy said:deze Xbox gekocht op marktplaats
ik hoop hem morgen in me bezit te hebben
zal hem eerst op me smart tv spelen
en later mischien in me bartop zetten
http://www.marktplaats.nl/a/spelcompute ... ousPage=lr
90 euro voor de Xbox en 7 euro verzendkosten maakt 97 euro totaalwaiwainl":27d81brn said:CoinOps, nice
Wat heb je er voor betaald? Vindt ik misschien ook wel interessant namelijk.
Cageman":392bwcdm said:Thanks mannen
Ik ben al zo lang verliefd op deze cabs.. Beetje de 'Vewlix onder de drivers', imo. Had hem al een tijdje op een wishlist staan bij Jinxz; Zonder hem had hij er natuurlijk niet gestaan. Ben echt zo blij als een kind. Ik heb ook gewoon een kwartiertje in een foetushouding naast de cab gelegen toen ik hem voor het eerst zag, inclusief duim in mijn mond![]()
Vanuit gaande dat hij geen vlaggetjes op zolder heeft evenals een darius kast, denk ik dat ie @ NGC staatruderudie":2a09dbkv said:Vet hoor Arjan, staat ie op zolder of bij het ngc ?