Marcosan30
Shmup Veteran
Asure":3j425h6h said:Hm. Zo heb ik sf2:ww, sf2:CE en sf2:hf hier liggen.
Ik kon het niet over mijn hart verkrijgen om één van deze borden om te bouwen.
Ghouls is een leuk spel, maar er is helaas weinig bagger op CPS1 gebied om te converten.
CE is overigens eenvoudig met 2 roms naar Hyper Fighting te gooien.
Whahahahahaha snap ik wel Alex, dat hyper fighting bord kwam ook van een bijzonder persoon van wie ik de naam niet zal noemen *kuch taxslayer*
